چاپ مطلب چاپ مطلب

ادامه واکنش ها به آخرین اظهارات سخنگوی شورای شهر لنگرود ؛ آن ۸۰ نفر را از کجا آوردید!؟ / توهین به پرسنل آتش نشانی،به چه قیمتی ؟

همای گیلان: چندی پیش  مطلبی درج گردید از یک منبع آگاه یا یکی از آن دلاوران میز گرد که لقب سخنگو شورای اسلامی شهر را یدک می کشد . با نگاهی واقع بینانه به این مطلب سخنگوی بزرگوار و داستان دنباله دار ایشان به واسطه جذب داماد خود در شهرداری، به نکاتی می رسیم که ما را به تعمق وا می دارد .

هر سخن و نظری که از کسی صادر می شود، آن سخن به نقد گذاشته می شود و مورد تحلیل قرار می گیرد و به نتایجی در باره گوینده سخن و شخصیت او می رسیم . مگر آنکه آن سخن و دیالوگ از تفکری بیمارگونه و معلوم الحال صادر شده باشد که دیگر نیازی به تحلیل و نقد نخواهد بود .
80187_581
برمی گردیم به سخنان این منبع به ظاهر آگاه ، که آگاهی کلمه بزرگ و سنگین و دارای معانی والایی است که مترادف با دانایی قرار می گیرد . که در این سایت محترم برای این سخنگو بزرگوار ، کلمه آگاه بکار برده شده که به نظر می رسد چندان هم آگاهی و دانایی در ایشان محلی از اعراب ندارد .

حال به این دیالوگ این سخنور می پردازیم که گفته بودند:(چه اشکالی دارد اگر ۸۰ نفر استخدام شهرداری می شوند،۱۰ نفر از بستگان شورا باشد!؟).

در نقد این گفته ایشان باید بگوییم که :

اول : این آمار ۸۰ نفر که به استخدام شهرداری درآمدند را در طی این سالهای وجود شورا چگونه و از کجا آورده اند ؟؟

۲ : اگر هم چنین کاری شده توسط این شورا و شوراهای قبل ؛ فرض به این هم که اعضای شورا حق دارند !!!!!!!!. که یکی از بستگان خود را بیاورند در شهرداری، در معاوضه با آن ۸۰ نفر ؛ حال سوال اینجاست که، سخنگوی بزرگوار شما که شوهرتان را در بدو ورود به شهرداری در شهرداری مشغول به کار کرده اید ، پس چگونه می خواهید نفر دوم خانواده خود را یعنی دادماد خود را مشغول به کار کنید که با توجه به این همه اعتراضات مردمی هنوز در واحد موتوری شهرداری با کت و شلوار اتو کشیده مشغول به کار است و قبض بنزین می دهد. چگونه خود را صاحب حق می دانید سخنگو بزرگوار ؟؟؟؟

سوم : با وجود این همه اعتراضات مردمی در سایت ها و فضای مجازی ، هیچگونه توجه ای به این اعتراضات نکردید و همچنان فامیل خود و دونفر دیگر از بستگان شورا مشغول به کار هستند. در این میان یکی هنوز هیچ هویتی ندارد به عنوان کارشناس پایانکار پروانه های ساختمانی بازدید می رود ( قابل توجه شهردارمحترم . به کجا می رود این شهرداری ؟؟؟!!!)

چهارم : این سخنگو عنوان کرده است که (( در توجیه جذب بستگان و نزدیکان شورای شهر لنگرود با طعنه به برخی بخش های شهرداری مانند آتش نشانی اظهار کرد: اینکه می بینیم برخی از کارمندان آتش نشانی ، شکم گنده ای دارند نشان از بی کفایتی و نبود مدیریت در جذب ها بوده است.))

در نقد این مطلب ، ایشان تحت هر شرایطی می خواهند داماد خود را در شهرداری قرار دهند، این گونه  به پرسنل شریف و زحمتکش آتش نشانی شهرداری توهین می کنند.

خانم سخنگو اگر چشمان تان را باز کنید و واقع بین باشید می بینید همین به اصطلاح شما ، پرسنل شکم گنده ی آتش نشانی در موقع حادثه آتش سوزی چه فداکاری که نمی کنند . خانم سخنگو ، اینان جان برکف و فداکارانه خود را به میان آتش می زنند که جان همین مردمی که به شما رای دادند را نجات دهند . سخنگوی محترم اگر نمی دانید بدانید که در همین پرسنل آتش نشانی کسی هست که با وجود آثار شیمیایی دفاع مقدس و اسارات و آزاده بودن ، خود را به حریق می زند تا جان کسی را نجات دهد و خود دچار سوختگی می شود . آیا این ها را می دانید سخنگوی بزرگوار؟؟؟؟؟؟؟

نمی دانید این واقعیت را ،نمی دانید .

نمی دانیم بر اساس چه آیتمی ، اعضای شورا شما را به عنوان سخنگو شورای اسلامی شهر برگزیده اند . از جناب ریاست شورا می خواهیم که مواظب گاف های اعضای خود باشند و هر نابلدی را به عنوان سخنگو قرار ندهند .

نمی دانم در برابر وجدان تان !!! چه خواهید کرد از توهین به ایثارگران آتش نشانی و پرسنل شهرداری// تابناک

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …