چاپ مطلب چاپ مطلب

ادعای عجیب مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز؛ خبر اخراج آقازاده ها درست است! /بنا به مصلحت کشور خبر را از خروجی برداشتیم! / تا چند روز آینده خواهید دید که سورپرایز تیرماه آمریکا همین خبر بوده است!

روز گذشته خبرگزاری ایسکانیوز خبری مبنی بر توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار دارایی آقازاده های ایرانی و اخراج ۵ هزار و ۴۳۲ آقازاده ایرانی ساکن آمریکا از این کشور در سه ماه آینده منتشر کرد که با بازتاب های بسیاری همراه بود اما دقایقی بعد این خبر از سایت خبرگزاری حذف و اعلام شد که این خبر جعلی است.

همای گیلان، به نقل از ایرنا روز گذشته خبرگزاری ایسکانیوز خبری مبنی بر توقیف ۱۴۸ میلیارد دلار دارایی آقازاده های ایرانی و اخراج ۵ هزار و ۴۳۲ آقازاده ایرانی ساکن آمریکا از این کشور در سه ماه آینده منتشر کرد که با بازتاب های بسیاری همراه بود اما دقایقی بعد این خبر از سایت خبرگزاری حذف و اعلام شد که این خبر جعلی است. اما امروز مدیرعامل ایسکانیوز با طرح ادعای جدیدی گفت: خبر اخراج آقازاده ها از آمریکا درست بوده و به خاطر مصلحت کشور خبر را حذف کرده بودند.

دکتر رضا واعظی، مدیر عامل خبرگزاری ایسکانیوز با بیان اینکه خبر اخراج آقازاده‌های خزانه داری آمریکا درست است، افزود: اولا که در همه رسانه‌ها اشتباه پیش می‌آید و ثانیا این که خبر ما درست بود و بنا به مصلحت کشور خبر را از خروجی برداشتیم. علاوه بر اینکه قبل از ما «صبح اصلاحات» این خبر را کار کرده بود.

وی ادامه داد: تا چند روز آینده خبر ما بصورت رسمی منتشر خواهد شد و خواهید دید که سورپرایز تیرماه آمریکا همین خبر بوده!!

خبر اخراج آقازاده ها درست است! | بنا به مصلحت کشور خبر را از خروجی برداشتیم! | تا چند روز آینده خواهید دید که سورپرایز تیرماه آمریکا همین خبر بوده است!

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …