چاپ مطلب چاپ مطلب

ادعای یک نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود : نیکفر که نتوانست رأی لازم را برای حضور در هیأت نظارت بر شوراها کسب کند، انتخابات مجمع نمایندگان گیلان را زیر سوال برد

همای گیلان: یک نماینده مجلس گیلان که نخواست نامش فاش شود، گفت: نیکفر در انتخابات هیئت نظارت بر شوراها شخصا کاندیدا بود و نتوانست رای لازم را از نمایندگان استان کسب کند و پس از این موضوع انتخابات را زیر سوال برد.

نماینده‌ی مردم لاهیجان و سیاهکل در گفتگو با ۸دی:

در انتخابات اعضای هیأت نظارت شواراها تخلف صورت گرفت / انتخابات باید دوباره برگزار شود

ذبیح الله نیک فر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ۸دی با اشاره به ایراد قانونی انتخابات اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان اظهار داشت: این انتخابات زمانی برگزار شد که هنوز هیأت نظارت مرکزی در مجلس انتخاب نشده بود.
وی با بیان اینکه دیگر نمایندگان هم به نحوه‌ی برگزاری این انتخابات معترض هستند افزود: اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان باید دوباره انتخاب شوند.
نماینده‌ی مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه انتخاب اعضای استانی قبل از انتخاب انتخاب سه نفر اصلی در صحن مجلس تخلف قانونی محسوب می شود گفت: به دلیل تخلف صورت گرفته در این انتخابات، بنده صورتحلسه مربوط را امضا نکردم و اعتقاد دارم این انتخابات باید تجدید شود.

 

****************************************

 نیکفر باخت، دبه در آورد!

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، خبری طی چند روز گذشته در برخی سایت های استان مخابره شد که نشان از ناراضایتی جمع محدودی از نمایندگانی داشت که به نفرات انتخابی مشخص شده در انتخابات هیئت نظارت بر شوراهاو پیروزی لیست امید معترض بودند.

یکی از نمایندگان معترض ذبیح نیکفر نماینده شهرستان لاهیجان و سیاهکل بود که در مصاحبه ای گفت :انتخاب اعضای استانی قبل از انتخاب سه نفر اصلی در صحن مجلس تخلف قانونی محسوب می شود و به دلیل تخلف صورت گرفته در این انتخابات، بنده صورتحلسه مربوط را امضا نکردم و اعتقاد دارم این انتخابات باید تجدید شود.

یک نماینده دیگر مجلس گیلان که نخواست نامش فاش شود شرح جالبی از این جلسه به تدبیر شرق ارائه داد که ذهن هر خواننده ای را به حیرت وا می دارد. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می گوید ذبیح نیکفر در انتخابات هیئت نظارت بر شوراها شخصا کاندیدا بود و نتوانست رای لازم را از نمایندگان استان کسب کند و پس از این موضوع انتخابات را زیر سوال برد.

در گوشه ای دیگر از زوایای این رای گیری این نماینده اشاره کرد : قبل از جلسه رسمی رای گیری از همین نمایندگان پرسش به عمل آمد که جلسه برگزار شود یا نه و اکثریت موافق این انتخابات بودند.

حال سوال مهمی که در ذهن مردم شریف گیلان به ذهن می رسد اینست چطور ذبیح نیکفر نماینده مردم فرهیخته شهرستان لاهیجان و سیاهکل که همیشه اعلام کرده باید به انتخابات و نتایج آن احترام گذاشت پس از باخت این چنین معترض می شود و استناد به قانونی می کند که خود آن را نقض کرده است. و سوال مهمتر اینکه چرا آقای دکتر در انتخاباتی که مشکل قانونی به گفته خودتان داشت کاندیدا شد و پس از شکست صورتجلسه را امضا نکرد و به فکر قانون افتاد !

قابل ذکر است شنیده ها حکایت از آن دارد که در انتخابات مجلس نهم نیز این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اعتراضات عدیده ای به انتخابات مجلس داشت و سخنرانیهایی در زیر سوال بردن انتخابات مجلس نهم کرد که راه به جایی نبرد .

در پایان باید تاکید کرد ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راس آن مقام معظم رهبری به همه گروههای سیاسی و علی الخصوص نمایندگان توصیه کرده اند که به قانون احترام بگذارند و تمکین کنند و فراتر از قانون عمل نکنند.

 

****************************************

 

حسنی، جمالی و افتخاری ناظر انتخابات شوراها در گیلان شدند

بر اساس این گزارش های اعلام شده «محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت و منوچهر جمالی نماینده شهرستان رودبار» سه نماینده ای هستند که به عضویت هیات نظارت بر پنجمین انتخابات شورای شهر و روستای گیلان انتخاب شده اند که هر سه آنها از لیست امید در دهمین دوره انتخابات به مجلس راه یافته اند.//زبان گویا

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …