چاپ مطلب چاپ مطلب

از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ بهمن صورت می گیرد : برگزاری نمایشگاه توانمندیهای صنعتی و معدنی استان گیلان

به گزارش همای گیلان آغاز فعالیت نمایشگاه توانمندیهای صنعتی استان گیلان که قرار بود از تاریخ ۲۱ بهمن صورت پذیرد به ۲۴ بهمن تغییر یافت.

untitled

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود : این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای استان گیلان برگزار می گردد.

 علی منتظری افزود : شهروندان محترم گیلان می توانند در ایام مربوطه از ساعت ۳ عصر تا ۱۰ شب از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آورند.

وی تصریح کرد : در نمایشگاه توانمندیهای صنعتی و معدنی استان گیلان که با مشارکت بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی شاخص در ۱۵۰ غرفه دایر می شود آخرین دستاوردهای حوزه صنعت و معدن استان در معرض دید شهروندان محترم قرار می گیرد.

منتظری همچنین گفت : جهت رفاه حال بازدیدکنندگان محترم امکان تامین کالاهای تولیدی استان با قیمتهای مناسب توسط آنان فراهم شده و کالاهای تولید شده در کارخانجات استان در این نمایشگاه بصورت مستقیم با تخفیف معادل حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت درج شده برای مصرف کنندگان به فروش می رسد.

وی افزود : هدف از برگزاری نمایشگاه مذکور ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل کشور بویژه داخل استان است و ارائه دستاوردهای صنعت و معدن استان در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از مهمترین راهکارهای دستیابی به هدف یادشده می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از اجرای برخی برنامه های دیگر در کنار این نمایشگاه خبر داد و گفت : رونمایی از تمبر یکی از پیشکسوتان صنعتی استان از جمله برنامه های مذکور می باشد.

 

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …