چاپ مطلب چاپ مطلب

از خبرنگاران شهرستان لنگرود توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تجلیل شد

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مرداد ، خبرنگاران شهرستان لنگرود مورد تجلیل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود قرار گرفتند.

mail.google.com - Copy
در این جلسه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به آیه ۶ سوره حجرات گفت : خبر باید بوسیله خبرنگار با ایمان انعکاس پیدا کند و خبر فرد فاسق پذیرفته نشود.
بازدار رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود بیان داشت : یک خبرنگار قبل از بیان خبر باید آن را بررسی و بعد از اطمینان از صحت خبر آن را بازگو نماید.
وی گفت : خبرنگار باید دین داشته باشد، دین شناس و مومن بوده و حلال و حرام را ازهم تشخیص دهد. خبرنگارانی که خبر را بدون توجه به واقعیت، بر اساس سلایق شخصی خود تنظیم می کنند یقینا فاسق هستند.
حجت الاسلام و المسلمین بازدار تصریح کرد : خبرنگاری همانند معلمی ، شغل انبیا است این وظیفه شما خبرنگاران است تا در بیان خبر جامعه را ببینید نه خود را، خداوند را در همه کارها شاهد اعمال خود بدانید نه خود را.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود گفت : از خبرنگاران می خواهم تا عملکرد اداره اوقاف شهرستان را نقد نمایند که یقینا نقد صحیح ، سازنده خواهد بود.
در پایان این نشست از خبرنگاران فعال تجلیل به عمل آمد .

mail.google.com

About سردبیر ارشد

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …