چاپ مطلب چاپ مطلب

از روسای پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان قدردانی شد

همای گیلان:در دومین جشن اصحاب فرهنگ و هنر از روسای پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تقدیر شد.

download (1)

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ دومین جشن اصحاب فرهنگ و هنر لاهیجان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل،سعید آگشته شهردار،کاظم کسرایی فرماندار،ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر،حسین علی خدایگانی رئیس شورای اسلامی استان گیلان،اعضای شورای شهر،اصحاب و حامیان فرهنگ و هنر شهرستان،روسای پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای انجمن ها و اصحاب فرهنگ و هنر در سینما شهرسبز لاهیجان برگزار شد.

شاهین جهانگیر بلورچیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در دومین همایش اصحاب فرهنگ وهنرلاهیجان گفت: قدردانی از اصحاب فرهنگ و هنر و روسای پیشین این اداره که سالها با جان و دل زحمت کشیدند بسی باعث خوشحالی ماست .

وی افزود: این عزیزان سالها برای تعالی فرهنگ و هنر تلاش کردند و برای خدمت افزون تر به هنرمندان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.ما بر خود وظیفه می دانیم به عنوان شاگردی کوچک از این سرمایه های بزرگ قدردانی کنیم .

وی اضافه کرد: همه مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان پس از انقلاب اسلامی تلاش کردند اما بدلیل تعداد زیاد این بزرگواران در این همایش در جمع هنرمندان لاهیجان از روسای لاهیجانی تجلیل می کنیم.

جهانگیر بلورچیان گفت: امیدواریم این حرکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان الگوی سایر دستگاهها و ادارات قرار گیرد تا همیشه قدردان پیشینیان باشیم .

مهدی رضازاده میر صادقی ،محمد اتحاد پسند،سید رضی فلاح چای،فرهاد نیکویی،محمد رضا یوسفی،میر روشندل ، عبداله بابایی پور و ابراهیم رامین فر از جمله روسای سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بودند که با اهداء لوح سپاس و هدایایی از آنها قدردانی به عمل آمد.

download mail.google

 

 

 

About سردبیر ارشد

Check Also

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند دکتر …