چاپ مطلب چاپ مطلب

از سه شنبه های پرترافیک تا رضایتمندی مردم در دیدار چهره به چهره با شهردار بندرانزلی

اختصاصی همای گیلان، سه شنبه های هر هفته روز ملاقات مردمی ودیدار چهره به چهره مسئوولین با مردم است . اما برخی از مسئولین ادارات و سازمانها تلاشی وافر دارند در جهت کسب رضایتمندی شهروندان که یکی ازشالوده های اصلی حقوق شهروندی است.

تلاششان براین است تا این دیدارها راحت تر برگزار شود وبه نحواحسن پاسخگوی مردم باشند و روند بروکراسیهای اداری را به حداقل برسانند.

یکی از این نهادها، شهرداری بندرانزلی است که با مدیریت قوی شهردار خوش فکر و باسابقه درصدد تسریع در روند بررسی مشکلات شهروندان در راستای کسب رضایتمندی حداکثری برامده است.

بطوریکه معمولا ملاقاتهای هفتگی دکتر پورقربان به جهت دسترسی آسانتر شهروندان به واحدهای مختلف شهرداری همچون نوسازی،درامدو.. که درساختمان شهردا ی ناحیه ۱ متمرکز است ، برگزار میگردد.

گفتگوی جداگانه ای با برخی از مراجع کنندگان ملاقات عمومی این هفته با شهردار بندرانزلی داشتیم که کاملا براین مدعا صحه گذاشت و از رضایتمندی حداکثری شهروندان خبرداد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …