چاپ مطلب چاپ مطلب

از سوی دانشجویان و دانش آموزان سما لاهیجان و سیاهکل صورت گرفت:اهدای ۵۰ میلیون ریال به موسسه محک

همای گیلان، همزمان با ایام مبارک و فرخنده ربیع الاول و همچنین به مناسبت روز دانش آموز دانشجویان و دانش آموزان سما لاهیجان و سیاهکل مبلغ ۵۰ میلیون ریال به موسسه محک (موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) اهدا کردند تا شادی شان را با این بچه های عزیز تقسیم کنند.
دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی(سما) لاهیجان با اعلام این خبر از احساس مسوولیت و حس کمک به همنوع خانواده سما تقدیر و تشکر نمود و خاطرنشان کرد: اسفندماه سال گذشه همایشی با عنوان «برگی از مهربانی» با هدف حمایت از کودکان سرطانی موسسه محک برگزار نمودیم و در آن همایش قلک های این موسسه بین دانش آموزان و دانشجویان سما لاهیجان و سیاهکل توزیع و مقرر شد این قلک ها در روز دانش آموز جمع آوری گردیده و تحویل موسسه محک شود که با انجام این کار مبلغ ۵۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شده است.
دکتر ضیا ظریفی در ادامه اظهار امیدواری نمود که با ترویج فرهنگ «ازخود گذشتگی»، «ایثار» و «تعاون» در مجموعه سما بتوانیم روحیه تعاون و کمک به همنوع را در دانش آموزان و دانشجویان مان تقویت کنیم. وی این کار را نوعی فرهنگسازی توصیف نمود و افزود با شادی کودکان سرزمینم قطعا روحیه مضاعفی به آنان خواهیم بخشید و این مهم می تواند در سلامتی آنان نیز موثر واقع شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای تختی و مهر

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای …