چاپ مطلب چاپ مطلب

از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی؛ مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت به عنوان پژوهشگر برتر در شاخه مهندسی عمران معرفی شد

 از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی، دکتر جواد تن زاده، مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت و عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان پژوهشگر برتر در شاخه مهندسی عمران معرفی گردید.

اختصاصی همای گیلان، دکتر تن زاده که سوابق علمی و تحصیلی فراوانی در کارنامه دارد، جدیدا با ثبت مقالات ISI در «مجلات تخصصی الزویر» و «مجلات آمریکایی» در زمینه آسفالت های اصلاح شده با نانو مواد و الیاف به عنوان پژوهشگر برتر بوسیله دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی معرفی شده است؛ وی از اساتید دانشگاه علوم تحقیقات تهران و تحصیلات تهران جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و همچنین دانشگاه نیروی انتظامی پلیس راهور می باشد که هم در حال حاضر مشغول تدریس در این مراکز علمی است. دکتر تن زاده همچنین کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان و گروه مهندسی حمل و نقل و ترافیک می باشد.

گفتنی است جواد تن زاده دارای دو مدرک دکتری مهندسی عمران است؛ یکی در گرایش راه و ترابری و دیگری در گرایش خاک و پی.
دکتری راه و ترابری او سال ۸۶ از دانشگاه استکهلم سوئد اخذ شده و دکتری خاک و پی (ژئو تکنیک) او نیز در سال ۹۲ از دانشگاه علوم و تحقیقات اصفهان احراز شده است.

سوابق علمی و آموزشی: دکتر تن زاده مبتکر طرح آسفالت های ضد یخ مسلح شده با نانو مواد است که موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع نیز شده است.
کسب مدرک فناوری اطلاعات ITIL V3 از موسسه EXIN انگلیس در سال ۲۰۰۹ ، مدرک طراحی و آنالیز روسازی بتنی فرودگاه از موسسه فدرال هوانوردی امریکا FAA در سال ۲۰۱۳، تالیف ۴ عنوان کتاب تخصصی در زمینه راه سازی و ایمنی راه و روسازی و حمل و نقل و ترافیک ، ۱۰ عنوان مقاله ISI در زمینه راه و روسازی و ترافیک و مقالات متعدد در کنفرانس های تخصصی تنها بخشی از سوابق علمی و آموزشی او محسوب می شود.

مسئولیت ها: دکتر تن زاده در سال ۸۰ مشاور حمل و نقل و ترافیک رئیس پلیس راهور تهران شد. پس از آن در سال ۸۱ به عنوان مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران قبول مسئولیت کرد. معاون عمران و مسکن بنیاد مستضعفان در سال ۸۲ مسئولیت بعدی او بود. تن زاده در سال ۸۶ بار دیگر در شهرداری تهران و این بار به عنوان معاون برنامه ریزی و مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک مشغول فعالیت شد و پس از آن در همان سازمان در سال ۸۸ رئیس کمیته های تخصصی شبکه معابر حمل و نقل عمومی شد.

کمی بعد تن زاده به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان تهران در سازمان شهرک های صنعتی و صنایع کوچک حضور یافت. معاونت برنامه ریزی و امور تولیدی این شرکت در سال ۸۹ مسئولیت بعدی تن زاده بود.

جوان موفق رشتی در ادامه به عنوان مشاور مدیرکل سازمان هواپیمایی و شرکت مادر فرودگاه های کل کشور منصوب شد. مشاور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی در سال ۹۲ در وزارت راه و شهرسازی و کارشناس ارشد دبیرخانه شورای عالی فنی از سال ۹۵ در سازمان برنامه و بودجه نیز در سوابق درخشان جواد تن زاده دیده می شود.

فعالیت بنگاه های اقتصادی تن زاده: دکتر تن زاده در زمینه اقتصادی نیز چهره ای موفق به شمار می رود. یکی از زمینه های فعالیت اقتصادی او در زمینه تولید برق و فروش آن به دولت است که ظاهرا به زودی حدود ۵۰ درصد نیز رشد خواهد داشت. در سوابق او فعالیت های فرهنگی مختلفی نیز به چشم می خورد.

شایان ذکر وی جدید با موافقت اداره کل ورزش و جوانان گیلان مالک صد درصد باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت شده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …