چاپ مطلب چاپ مطلب

از سوی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اعلام شد: تمدید یک روزه مرحله سوم آب گذاری کانال های راست و چپ سد سنگر

از سوی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اعلام شد:

تمدید یک روزه مرحله سوم آب گذاری کانال های راست و چپ سد سنگر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اعلام کرد: به منظور رفع دغدغه کشاورزان عزیز و با توجه به گرمای هوا و تکمیل آبیاری شالیزار های مناطق شرق و مرکزی گیلان، آبگذاری در کانال های راست و چپ سنگر به مدت ۲۴ ساعت تمدید شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اعلام کرد: به منظور تکمیل آبیاری شالیزار های مناطق شرق و مرکزی استان گیلان، آب گذاری در کانال های راست و چپ سنگر به مدت ۲۴ ساعت تمدید شد.

 

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، مرحله سوم آب گذاری کانال های راست و چپ سنگر که قرار بود صبح جمعه قطع شود به مدت ۲۴ ساعت تمدید شد.

خرّمی با تأکید بر اینکه آبرسانی توسط کانال فومنات همچنان ادامه خواهد داشت و ضمن تشکر از همکاری کشاورزان تاکنون افزود: کشاورزان عزیز و سختکوش گیلانی نهایت همکاری را در صرفه جویی مصارف آب کشاورزی داشته باشند

About مدیر خبر1

Check Also

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *