چاپ مطلب چاپ مطلب

از هیات رئیسه قبلی شورا شهر رشت تقدیر شد

همای گیلان:در شصت و یکمین جلسه شورا؛از هیات رئیسه قبلی شورا تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت، در جلسه عصر دیروز شورای شهر، از هیات رئیسه قبلی شورا تقدیر شد. عباس صابر، رئیس شورای شهر، ضمن تقدیر از تلاش های یکساله هیات رئیسه شورا در اولین سال آغاز به کار چهارمین دور شورای شهر، خواستار همکاری و همدلی همه اعضای شورا در دومین سال شورا شد.

shabnamnews2822574274107347

عباس صابر، در شصت و یکمین جلسه علنی شورا سالروز میلاد امام رضا (ع) را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد؛  سیره زندگی اهل بیت (ع) الگوی برای همه مسئولان باشد.

رئیس شورای شهر ضمن برشمردن سجایای اخلاقی امام رضا (ع) افزود: امام رضا هیچگاه خود را از مردم جدا نمی دید، خصوصیات ایشان به گونه‌ای بود که حتی دشمنانش را مجذوب می کرد و هرگز نیازمندانی را که می‌توانست دستگیری کند، از خود دور نمی‌کرد.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر رشت به آغاز سال دوم فعالیت شورای شهر رشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم تقارن این آغاز با روز میلاد امام رضا (ع) و با سرلوحه قراردادن منویات رهبر انقلاب اقدام‌های سازنده‌ای در شهر صورت گیرد.

وی با یادآوری صحبت های مقام معظم رهبری در جایگاه شوراها گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و امیدوارم شورا بتواند در سال دوم فعالیت خود اقدامات شایسته ای انجام دهد.

رئیس جدید شورای شهر از حسن اعتماد اعضای شورای شهر در انتخاب وی به عنوان رئیس شورا تقدیر کرد و گفت: جا دارد از تلاش های هیات رئیسه قبلی شورا قدردانی نماییم.

در پایان صحبت های صابر، به رسم یاد بود لوح تقدیر و هدیه ای تقدیم هیات رئیسه قبلی شورای شهر شد.

رضا جمشیدی چناری ضمن تبریک دهه کرامت و تبریک به هیات رئیسه جدید گفت: سال گذشته فعالیت هایی صورت گرفت که در نوع خود ستودنی است زیرا همراهی همه اعضای شورا را داشتیم.

وی افزود: تصویب بودجه ۹۳ با توجه به نارسایی های سال گذشته ، انتخاب شهردار و طرح‌های در دست اقدام، از جمله فعالیت های هیات رئیسه قبلی بود.

عضو شورا افزود: هیات رئیسه قبلی، سنگ بنای خوبی را بنا نهاد که انتظار می رود کارهایی که آغاز کرده ایم، تداوم یابد و در بودجه سال ۹۴ برای انجام پروژه های مصوب اعتبار لازم درنظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه‌ها نیازمند عزم محلی و ملی و مدیریت جهادی است. نهضت آسفالت یکی از پروژه‌های مهم در دست اجراست و ما تلاش کردیم با قراردادن یک تیم تخصصی در سازمان عمران کیفیت آسفالت را بالا ببریم و اگر آسفالت کیفیتی ندارد، به ناتوانی مدیران شهرداری بر نمی‌گردد بلکه ماشین آلات آسفالت ما فرسوده است و لازم است در بودجه سال آتی برای بهسازی آنها اعتبار درنظر گرفته شود.

جمشیدی به طرح مطالعاتی احیای رودخانه‌های رشت اشاره کرد و افزود: امیدواریم با حمایت های هیات رئیسه جدید در دو سال آتی اجرای پروژه های مطالعه شده را آغاز نماییم.

وی مشکلات مرکز دفن زباله سراوان را یادآور شد و تصریح کرد: معضل سراوان یک چالش ملی است و بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های مصوب شده در یکسال گذشته می باید به اتمام برسد.

عضو شورای شهر رشت، اجرای فاز دوم ورزشگاه سلیمان داراب و ساماندهی تبلیغات محیطی شهر، اجرای خط ویژه اتوبوس و… را از جمله طرح هایی خواند که باید به اتمام برسد.

رئیس اسبق شورا ضمن تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه در پوشش خبری جلسات شورا گفت: متاسفانه برخی پایگاه های خبری رسمیت ندارند و جز تخریب اعضا بخصوص در دو ماه اخیر کاری نکردند ، همه رسانه ها دست به دست هم دهند و با نقد صحیح زمینه رشد را فرآهم نمایند زیرا با تخریب کسی رشد نمی کند.

وی تاکید کرد: ضمن احترام به تمامی رسانه های اصیل و پایگاه های خبری رسمی از هیات رئیسه جدید می خواهم روشی اتخاذ نمایند که از تکرار مسایل در یک ماه گذشته اجتناب گردد.

فاطمه شیرزاد، منشی شورا نیز ضمن تقدیر از فعالیت های یکسال گذشته اعضای شورا به استعفای خود از هیات رئیسه اشاره کرد و گفت: تفاوتی نمی کند که هر کدام از ما در چه جایگاهی خدمت نماییم، ما سوگند یاد کرده ایم که برای احقاق حقوق شهروندی در کنار مردم باشیم و باید با همان انرژی سال گذشته تلاش نماییم.

عضو هیات رئیسه شورا ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) تاکید کرد: دغدغه ما همانند روزهای اول حل مشکلات شهروندان است و چالش های سیاسی نباید ما را از خدمت رسانی مطلوب دور کند.

شیرزاد یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور را گرامی داشت و گفت: امروز بنده ۳ ساعت از سازمان موتوری بازدید نمودم و از نزدیک با مشکلات این سازمان که مجدد احیا شده است؛ بررسی نمودم، حل مشکلات این سازمان پس از رکود قبلی نیازمند همدلی همه اعضاست.

در ادامه رضا موسوی روزان ضمن قرائت شعری در مدح امام هشتم ، خطاب به صابر گفت: وقتی به ریاست و هیات رئیسه جدید شورا رای داداه شد؛ در واقع رای هر ۱۵ نفر ماست نه رای ۸عضو شورا.

عضو شورا همچنین گفت: پست‌ها و مسئولیت‌ها اعتباری است و ارزش پست‌ها به میزان خدمتگزاری افراد است.

موسوی‌روزان از رسانه‌ها خواست تا سخنگوی واقعی جامعه شوند و اخبار و دستاوردهای شورا را پوشش بهتری دهند و جایگاه این نهاد مردمی را به خوبی به همگان بشناسانند.

 

نیکومنش، دیگر عضو شورا نیز بر همدلی و همراهی همه اعضا در پیشبرد اهداف موثر دانست و گفت: از همه اعضای هیات رئیسه قبلی که در بدترین شرایط در یک سال گذشته این کشتی طوفان زده را تحویل گرفتند و با مدیریت خوب به هیات رئیسه جدید تحویل دادند؛ تشکر می نمایم.

وی افزود: صداقت، صمیمیت و شفافیت در کنار هم ماندگار خواهد بود و همه اعضای شورا حامی هیات رئیسه جدید خواهند بود.

گفتنی است در پایان نشست، همچنین لایحه سرویس رایگان اتوبوس های شهری در آخرین روز شهریور و اول مهر به منظور کاهش ترافیک مصوب شد. همچنین بهای خدمات شرکت های سرویس مدارس مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

پیشگر - Copyجمشیدی61

About

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …