چاپ مطلب چاپ مطلب

از کارمندان نمونه شهرستان لاهیجان تجلیل شد+ تصاویر/سرپرست فرمانداری لاهیجان :کارمندان بایستی با زیور تعهد و تقوا آراسته باشند

اختصاصی همای گیلان: مراسم‌ تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان لاهیجان توسط مهندس جانبازی مقام عالی دولت برگزارشد.
در این مراسم جانبازی ضمن تقدیر وتشکر از کارمندان حاضر در این مراسم گفت: کارمندان بایستی به زیور تعهد وتقوا آراسته باشند و سرلوحه ی کار خود قرار دهنداگر تعهد در کار باشد خستگی و سو مدیریت در کار دیده نمیشود در راستای تعهد وتقواست که از اسراف کاری و دستبرد به بیت المال جلوگیری میشودو بدینوسیله از بروز مواردی ک ممکن است گریبان گیر شود بدور خواهند ماند.
جانبازی با اشاره به نقش اصحاب رسانه از مدیران خواست که گزارشات خود را من ‏به طور واضح منعکس نمایند تا به وسیله خبرنگاران منعکس شود و گفت همت از مدیران باید باشد تا اصحاب رسانه بتوانند به نحو شایسته اخبار را به مردم منتقل کنند ,باید اصحاب رسانه را به عنوان نماینده خود در بین مردم بدانیم.
جانبازی افزود:کارکنان موفق کسانی هستند که راه خروج از تنگناها را بشناسند و در برابر سختی ها مقاومت داشته باشند ,یکی از میوه‌های شیرین تقوا و تعهد همین خروج از تنگناها و سختی هاست کارمند موفق کارمندی است که علاوه بر تعهدات شایستگی علمی (تخصص و دانش) را داشته باشد هنر همراه سازی تعهد و شایستگی بسیار مهم است و انتظار داریم که رعایت شود, کارمندان باید سعه صدر داشته باشند مقاومت در مقابل سختی ها را داشته باشند و باحوصله بیشتری کارهای مردم و ارباب جو را انجام دهند ,مردم دوستی و مردم را از خود دانستن از مواردی است که کارمندان باید بیش از پیش رعایت کنند.
در ادامه از کارمندان وتعدادی از مدیران نمونه شهرستان لاهیجان (مریم برومند. فرهاد دلدار.جلال ملاجعفری.اسماعیل بیغم. سید مهدی کیا موسوی.محمد علی حسین نیا) تجلیل شد.

آتنا و شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …