چاپ مطلب چاپ مطلب

استاد سما سیاهکل به عنوان داور مجله بین المللی علوم، مهندسی و تکنولوژی امریکا انتخاب شد

اختصای همای گیلان:ایمان سهرابی از اساتید سما سیاهکل به عنوان داور مجله بین المللی علوم، مهندسی و تکنولوژی آمریکا انتخاب شد تا برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات سما سیاهکل افزوده شود.


لازم به ذکر است که مجله علوم، مهندسی و تکنولوژی آمریکا یک مجله بین المللی است که مقالاتی در زمینه علوم کاربردی، مهندسی و تکنولوژی منتشر می کند. هدف اصلی مجله انتشار مقالات با کیفیت بالا است که با پیشرفت در درک ما از مهندسی و مشکلات فناوری با استفاده از مفاهیم بنیادی علوم بیولوژیکی، شیمیایی، فیزیکی و ریاضی، به تحقیقات جدید مرتبط با مشکلات چالش برانگیز فناوری جدید کمک می کند.
لازم به ذکر است که ایمان سهرابی از اساتید پرتلاش شرق گیلان می باشد و علاوه بر سما سیاهکل و لاهیجان سابقه تدریس در مراکر آموزشی عالی دیگر را نیز در کارنامه کاری اش دارد.
سما سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به آقای سهرابی اظهار امیدواری میکند که این موفقیت سرآغاز جهش علمی برای وی و سایر اساتید این مجموعه آموزشی فرهنگی باشد و بتوانیم با تشریک مساعی و کارهای ارزنده علمی و پژوهشی بیش از پیش بر موفقیت های سما بیفزاییم و شاهد درخشش عزیزان مان در سطح بین الملل باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …