چاپ مطلب چاپ مطلب

استاد عبدالله میلانچی دان ۸ کاراته را از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران اخذ نمود.

همای خبر/استاد عبدالله میلانچی جانباز و آزاده سرافراز کشورمان پس از سالها تلاش و کوشش در رشته ورزشی کاراته ، موفق به دریافت دان ۸ ، از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران شد.

استاد میلانچی در حال حاضر مسئول کاراته هایاشی ها شیتوریو استان گیلان و دبیر این سبک در ایران هستند که فعالیت های بسیاری ارزشمندی در رشته ورزشی کاراته در سطح استان و کشور نمودند.
ایشان از کودکی ورزش کاراته را آغاز نموده و از سال ۱۳۶۹ به مربیگری پرداختند و تا بحال قهرمانان و کاراته کاهای زیادی را تحویل جامعه دادند.
طبق آخرین آمار در بخش آقایان ۱۵ مربی کاراته و در بخش بانوان ۸ مربی کاراته،همچنین ۲۰ داور در بخش آقایان و بانوان در استان گیلان زیر نظر ایشان در حال فعالیت میباشند.
قبل از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها حدود ۴۲۰ کاراته کا در سبک هایاشی ها شیتوریو در سراسر گیلان در حال فعالیت بودند که با تعطیلی باشگاه ها تعداد هنرجویان این سبک به ۲۰۰ نفر کاهش یافت.
از خدمات ارزشمند استاد عبدالله میلانچی ایجاد تیم کاراته در رده های سنی مختلف در استان گیلان و همچنین ارتقاء سطح فنی مربیان و داوران کاراته گیلان بود که در سالهای اخیر برکسی پوشیده نیست.

تهیه و تنظیم : سیدرضامیرحسینی

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین المللی اندونزی

  انتخاب آریا جهاندوست قهرمان چند دوره کاراته کیوکوشین آسیا و جهان برای مسابقات بین …