چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار در افتتاح هتل دهدار : استان گیلان جز آرام ترین استان ها برای سرمایه گذاری می باشد

اختصاصی همای گیلان:استاندار در مراسم افتتاح هتل ۴ ستاره دهدار گفت : از ۲۸۰۰ میلیارد تومانی که برای افتتاح پروژه ها در استان هزینه شده حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی می باشد و نسبت به سال گذشته با افزایش ۴ برابری روبرو هستیم.
download (8)
نجفی افزود : متاسفانه در گذشته با بی تدبیری و باور غلط در جهت رفع مشکلات خارجی باعث متحمل شدن فشار بر مردم شدند که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با درایت وزارت امور خارجه و با حمایت ها و هدایت های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ، پیگیر حقوق ملت ایران هستند.
وی عنوان داشت : با وجود مشکلاتی چون اشتغال ، اعتیاد ، آسیب های اجتماعی اجازه بروز نا امنی در استان را نداده ایم و استان گیلان جز آرام ترین استان ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد.
استاندار گیلان با انتقاد از بعضی نقدهای غیر  منصفانه گفت : من به همه همکارانم در استان توصیه میکنم در مقابل این نقد های غیر منصفانه و مقرضانه سکوت کنند ، زیرا اگر ما بخواهیم به این مسائل بپردازیم و پاسخگوی بعضی از گزافه گویی ها باشیم ،بسیاری از زمان خدمت کردن به مردم را از دست می دهیم و این خواسته دشمنان است.
استاندار با اشاره به اینکه انقلاب متعلق به جناح ، اندیشه و فکر خاصی نیست ازهمه مردم گیلان خصوصا مردم شهرستان آستانه اشرفیه خواست همچون سالهای پیروزی انقلای اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.
اسماعیلیان در این مراسم  با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تاکنون از لحاظ آماری پروژه ها ۱۵۵ درصد افزایش  و به لحاظ مالی بیش از ۳۰۰ درصد افزایش داشته گف: این پیشرفت در اجرای طرح ها و پروژه ها نشان دهنده توجه دولت تدبیر و امید است.
اسماعیلیان اضافه کرد : امیدواریم در ادامه این توجه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در ذیل سایه منویات مقام معظم رهبری شاهد اجرای سیاست دولت در سطح شهرستان باشیم.
وی اظهار داشت شهرستان آستانه اشرفیه از محرومیت های بسیاری رنج می برد که مهمترین آن زیر ساخت توسعه شهرستان در حوزه آب روستایی و گاز روستایی می باشد.
فرماندار آستانه زیر ساخت فرسوده شبکه برق شهرستان آستانه را نیز از جمله محرومیت های شهرستان  عنوان کرد که می بایست بدان توجه کرد.
قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با سال های گذشته وجه تمایز ویژه ایی دارد گفت : بحث اسلام ستیزی ایی که اردوگاه غرب ، امسال علیه کشور عزیزمان به وجود آورده و بحث حساسیت مذاکرات هسته ایی که با تدبیر و درایت تیم مذاکراه کننده هسته ایی انشاالله ختم به خیر خواهد شد، از جمله این تمایزات است.
وی همچنین از توجه ویژه ای که استاندار به شهر آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر دارد قدردانی کرد و افزود : امیدواریم با تدبیر و درایتی که در ایشان و توجه دولت یازدهم در عمران و آبادانی کشور ، شاهد تحول عزیم در جهت رشد و ارتقای استان گیلان باشیم.
علیزاده مدیر کل سازمان میراث و فرهنگی در این مراسم گفت : این هتل ۴ ستاره در هشت هزار متر مساحت و چهار هزار متر زیر بنا و با ظرفیت ۳۰اتاق ، ۷۰ تخت و ۱۸۰۰ صندلی آماده خدمات دهی به گردشگران می باشد.
علیزاده با بیان اینکه تا کنون ورود ۳۸ میلیون گردشگر به استان گیلان ثبت شده اضافه کرد : در حال حاظر ۱۱۸۰واحد گردشگری با ظرفیت حدود ۶۳۶۰ اتاق ، ۱۸۶۸۹ تخت و ۶۹۷۲۱ صندلی و خانه مسافرها در نوروز ۹۴ آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران می باشد.
خبرنگار : علیرضا هاتف
 download download (1) download (2) download (3) download (4) download (5) download (6) download (7)

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …