چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان: اعضای شورای شهر مشکلات خود را در جلسه‌های محرمانه مطرح کنند

همای گیلان: استاندار گیلان با انتقاد از رسانه‌ای شدن برخی مسایل و مشکلات شوراهای شهر و مسکن مهر، گفت: اعضای شوراهای شهر و مسکن مهر مشکلات خود را در جلسه‌های محرمانه مطرح کنند.

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر مشکلات خود را در جلسه‌های محرمانه مطرح کنند
 محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح دو پروژه ملی و زیربنایی پست ۶۳.۲۰ کیلوولت و خطوط چهار و دومداره ۶۳ کیلوولت سیادتی‌ـ‌ مسکن مهر رشت با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در هدایت کشور بسیار تاثیرگذار است.

وی به دیپلماسی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: آنها که تا دیروز ما را تکفیر می‌کردند اکنون برای برقراری رابطه با ایران صف کشیدند و باید از فرصت ایجاد شده در پسابرجام استفاده کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به وجود حوادث غیر مترقبه در این استان گفت: شبکه‌های خدماتی آب و فاضلاب و برق گیلان فرسوده است.

وی با بیان اینکه قیمت نفت به بشکه‌ای ۲۵ دلار کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات، با قوت در حال کار هستیم.

استاندار گیلان با انتقاد از رسانه‌ای کردن برخی از مسایل و مشکلات توسط اعضای شوراهای اسلامی شهر و مسکن مهر، متذکر شد: اعضای شوراهای شهر و مسکن مهر مشکلات خود را در جلسه‌های محرمانه بیان کنند.

وی با تصریح بر اینکه اعضای شوراهای شهر باید به اختیاراتی که به آنها تفویض شده، عمل کنند، یادآور شد: اعضای شوراهای شهر باید با تدبیر عمل کنند نه آن که هر چه فکر می‌کنند انجام دهند.

نجفی خاطرنشان کرد: به دنبال آرامش در جامعه هستیم و باید به مردم امیدواری دهیم نه اینکه در ایام دهه فجر و انتخابات کاستی‌های جناحی و سیاسی را اعلام کنیم.

به گفته وی، مشکلاتی که عده‌ای در دوره مدیریت خود ایجاد کردند اکنون نسبت به آن اعتراض می‌کنند.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …