چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان :تلاش مجدانه و مستمر بدون تعارف برای پیشگیری از اراضی کشاورزی داشته باشیم./با ایجاد سرمایه گذاری جدید و حمایت دولت برای تولید به اشتغال بهره گیری کنیم .

احتصاصی همای گیلان:جلسه شورای اداری با موضوع تکریم و معارفه فرماندار شهرستان لاهیجان با حضور استاندار گیلان در روز دوشنبه مورخ۹۸/۶/۱۰ درسالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه از زحمات مهندس میر غضنفری تقدیر و یونس محمودی به سمت فرماندار این شهرستان معارفه شد .
در ادامه نماینده شهرستان لاهیجان ضمن خوشامدگویی به فرماندار جدید شهرستان گفت : لاهیجان محق داشتن فرمانداری شایسته است .
وی خاطر نشان کرد ادارات شهرستان باید طبق مسئولیت پاسخگو باشند و اگرمردم مراجعه به اداره داشتند اگر مشکل قابل حل است که حل شود اگرنه به دفتر ما اعلام شود برای لاهیجان برازنده نیست که در گام دوم انقلاب با معلول مبارزه کنیم باید به دنبال علت باشیم.
وی در ادامه گفت :بحث دوم در رابطه با مدیران سازمانی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن است ما می‌خواهیم که برنامه های زمانبندی شده داشته باشند رئیس ادارات ،دهیار ها و شوراهای بخش مشکلات را دقیقا و موازین را آشکار کنند ما تلاش را انجام می‌دهیم بدون سیاست و نگاه سیاسی و در حوزه تخصصی کار انجام دهیم و همیشه انتظار من از مدیران این است.، شاید بتوانیم در این دنیا عملکرد خود را توجیه کنیم اما در قیامت هیچ عملکردی قابل توجیه نیست .
سید اسماعبل میر عضنفری ضمن تسلیت و تعزیت از شهادت سالار شهداو خیر مقدم گویی ب ارسلان زارع گفت : اگر کاری انجام شد مرهون تلاش همه ی عزیزان بوده است و من تلاش کردم علی رغم تمام مضایقی شما اشرافیت دارید کارهایی در توان خود را انجام دهم قاضی عملکرو ما مردم هستند قطعا نظر مردم برای ما اهمیت دارد و امام راحل ره فرمودند که مردم ارباب رجوع ما هستند و ما تکلیف داریم به آنها احترام بگذاریم .
میر غضنفری با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات خاطر نشان کرد: من تلاش کردم انتخابات در چارچوب قانون اجرا کنم وفکر میکنم عملکرد مجموعه ی ما در انتخابات قابل دفاع است و فرمانداری لاهیجان در بازرسی عملکردی به عنوان فرمانداری برتر استان مطرح شده است .وی در پایان گفت تحت هر شرایطی به عنوان یک شهروند لاهیجانی در کنار مردم این شهر هستم و قطعا عمران و آبادانی این شهر باععث شادی من خواهد بود .
در ادامه استاندار گیلان از بهره‌برداری ۱۰۴۴ پروژه عمرانی با اعتبار قابل توجهی ۲۳۸۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت:
این میزان اعتبار در هفته دولت نسبت به سال قبل رشد ۵۵ درصدی داشته است و سهم بخش خصوصی و فعالان اقتصادی ۱۴۷۰ میلیارد تومان بوده است وی خاطرنشان کرد بهره برداری از ابن طرح ها در شرایطی انجام شد که ملت ایران در شرایط تحریم ظالمانه و غیرقانونی دولت استکبار و همزمان با شروع روز کرونا بوده است.

ارسلان زارع موضوع اشتغال و چاره اندیشی در این موردرا مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرستان لاهیجان باظرفیت بالای خود می‌تواند با ایجاد فرصت‌های جدیدو خصوصا سرمایه گزاری جدید با حمایت دولت برای تولید اشتغال بهره گیری کند و ضمن اینکه خودم پایش میکنم می‌کنم تاکید به فرماندار جدید دارم.
وی گفت :علی‌رغم ظرفیت های کم نظیر ی که این شهرستان خصوصا در چای و مواد غذایی در سطح ملی برند دارد ما می‌توانیم با سرمایه‌گذاری‌های جدید خصوصاً فراورده‌های کشاورزی با نگاه صادرات محور و بسته‌بندی پیشرفته توفیقاتی به دست می‌آوریم.
وی افزود تلاش برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی که دغدغه های بنده بوده است یقینا بایستی با تلاش مجدانه و مستمر و بدون تعارف در مقابل کسانی که می‌خواهند غیر اصولی و منافع کوتاه مدت در پی تغییر راضی باشند ایستادگی کنیم و فرهنگ اصیل بالای مردم نیز نشان از این است که شغل کشاورزی حفاظت و صیانت از جنگل‌ها با فرهنگ مردم عجین است.
در پایان از زحمات میر غضنفری تکریم و یونس محمودی ب عنوان فرماندار شهرستان لاهیجان معارفه شد .

خبرنگار:شقایق و آتنا کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …