چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان: جنگل های هیرکانی میراث گرانبهایی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است

استاندار گیلان:

جنگل های هیرکانی میراث گرانبهایی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است

انتخابات برای تحکیم نظام و استمرار حاکمیت و بحث دموکراسی دینی می باشد

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، دکتراسدالله عباسی در جلسه شورای اداری که در فرمانداری ماسال برگزار شد اظهار کرد: گیلان یک استان حادثه خیز است و این تهدیدها سبب نگرانی می شود.

 

وی با بیان اینکه باید از برخی حوادث جلوگیری کنیم افزود: ماسال از جمله مناطقی است که در حاشیه جنگل می باشد و زیبایی خاصی دارد و رفع مشکلات آن ملزم به همکاری مدیران است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ۹۹ درصد منطقه ماسال گازرسانی شده است گفت: سفرهای اجرایی استان سبب کاهش مشکلات مردم می شود.

 

عباسی با بیان اینکه شهرستان ماسال دارای مزیت گردشگری است که در این راستا باید زیرساخت های لازم تعبیه شود تصریح کرد: صرف حضور گردشگران در این شهرستان و ساخت ویلا هیچ سودی برای مردم ندارد و سبب افزایش مصرف آب و برق و کاهش زمین های کشاورزی می شود بلکه باید اگر هم سرمای گذاری صورت می گیرد برای رشد وتوسعه شهرستان باشد.

 

وی با بیان اینکه حتما افرادی که سبب آتش سوزی جنگل ها می شوند را باید به مردم معرفی کرد بیان کرد: منابع طبیعی به کاشت اصله های درخت اولویت دهد زیرا جنگل های هیرکانی میراث گرانبهایی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است.

عباسی اشاره کرد: دامدارانی که در مناطق روستایی حضور دارند نگهبانان صدیق هستند که نیاز است برایشان رفاه ایجاد کرد و راه عشایری را ترمیم و بهسازی کرد.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه سد لاستیکی باید حتما تا دهه فجر افتتاح شود اظهار کرد: فاز اول جاده صومعه سرا به ماسال انجام شود.

 

وی با بیان اینکه به دامداران توجه ویژه شود افزود: انتظار می رود لبنیات مورد نیاز مردم ماسال توسط همین دامداران تهیه شود.

 

عباسی خاطرنشان کرد:همه مشکلات مدنظر قرار داده می‌شود تا لبخند رضایت را در چهره مردم شاهد باشیم وی با بیان اینکه انتخابات از مسائل مهم پیش روی کشور است اظهار کرد: انتخابات برای تحکیم نظام و استمرار حاکمیت و بحث دموکراسی دینی می باشد.

 

استاندار گیلان افزود: در برگزاری انتخابات بر اساس راهبرد چهارگانه که مقام معظم رهبری پیش روی ما گذاشته اند در زمینه امنیت، سلامت، رقابت و … سبب مشارکت حداکثری مردم می شود گام برداشت.

 

وی تاکید کرد: ما موظفیم به عنوان خدمتگزاران به مردم صادقانه خدمت کنیم و اگر وعده ای دادیم حتما عمل کنیم/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …