چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان خبر داد افتتاح تمام واحدهای مسکن مهر گیلان تا پایان سال ۹۳

محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از مردمی‌ترین انقلاب‌های تاریخ است.

وی استقلال، آزادی و عزت را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌ها و اندیشه والای امام خمینی (ره) است.

هدف استانداری گیلان هم‌گرایی تمام نیروهای سیاسی است

استاندار گیلان، با بیان اینکه مردم ایران در ۲۴ خرداد ماه امسال با مشی انقلابی نشان دادند که به دنبال تغییر در نگرش‌ها و عمل‌ها هستند، افزود: مردم در انتخابات امسال رویکرد جدیدی را طلب کردند.

نجفی هم‌گرایی تمام نیروهای سیاسی در گیلان را هدف استانداری این استان دانست و گفت: ارتباط نزدیک با اصحاب رسانه از اهداف مهم استانداری گیلان است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در فرایند توسعه نقش مهمی دارند، تصریح کرد: با نقدهای منصفانه می‌تواند در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرد.

گیلان دارای جایگاه دوم بیشترین نرخ بیکاری در کشور است

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان باید جزء ۱۰ استان برتر کشور باشد، گفت: اکنون گیلان دارای جایگاه دوم بیشترین نرخ بیکاری در کشور است که این موضوع نیازمند توجه جدی تمام مسئولان می‌باشد.

نجفی افزود: گیلان در فصل کار نیز جزء ۱۰ استان با نرخ بیکاری بالا است.

وی با اشاره به اینکه تقویت فضای تخصص‌گرایی، بهبود فضای کسب و کار و بهبود فضای فرهنگی از مهمترین برنامه‌های استانداری گیلان است، بیان کرد: به دنبال استفاده از مدیرانی هستیم که در شرایط بحرانی اعتدال را حفظ کنند.

13921029230804871946793

استاندار گیلان، ولایت‌مداری و اعتقاد به نظام اسلامی را از اصول اساسی انتخاب مسئولان استان دانست و افزود: نگاه نخست ما استفاده از ظرفیت‌های داخل استانداری است.

نجفی با بیان اینکه برخی جریانات در انتخاب مسئولان از ما انتظاراتی داشتند، تصریح کرد: هرگز نیروهای تحمیلی را قبول نمی‌کنیم.

وی گفت: تمام مسئولانی که در دولت‌های مختلف پاکدستانه برای مردم خدمت کردند باید مورد احترام قرار گیرند.

استاندار گیلان، با اشاره به نظرات برخی افراد مبنی بر استفاده بیشتر از نیروهای اصولگرا در پست‌های مدیریتی استان، بیان کرد: نگاه ما در انتخاب مسئولان وجود روحیه اعتدالی و نگاه توسعه‌ای در افراد مورد نظر است.

افتتاح تمام واحدهای مسکن مهر گیلان تا پایان سال ۹۳

نجفی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌ها مهمترین عامل اعتیاد و قاچاق در گیلان فقر و بیکاری است، افزود: بیش از ۷۰ درصد مجرمین، بیکار و دارای مشکلات اقتصادی هستند.

وی از افتتاح بیش از ۷ هزار واحد مسکن مهر گیلان تا انتهای امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۳ تمام واحدهای مسکن مهر گیلان افتتاح می‌شوند./تسنیم

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …