چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان در آئین تجلیل از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی استان ، کارفرمایان را موتور محرکه تولید و اقتصاد کشور خواند.

همای خبربه نقل از روابط عمومی مجتمع چوکا ، دکتر اسدا.. عباسی استاندار گیلان در آئین تجلیل از ۱۰ چهره منتخب استانی جشنواره کارفرمایان برتر تامین اجتماعی ، با تاکید بر اهمیت و نقش عرصه های صنعت و تولید در اقتصاد و توسعه کشور ، به تدابیر اتخاذ شده در قرارگاه جهادی استان به منظور مدیریت مطلوب نیرو در بخشهای گاز و برق به منظور تداوم پویایی و فعالیت شرکتها و کارخانجات اشاره نموده و با بیان اینکه کارفرمایان موتور محرکه تولید و اقتصاد محسوب میگردند اظهار داشت : کارفرمایانی که با تلاش و دلسوزی در خط مقدم تولید گام برمیدارند را نمونه میدانیم .

✔️ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اینکه رویکرد شعارهای سال در اوایل دهه ۹۰ کلیت مفاهیم اقتصاد با تمرکز به اصولی همچون اقتصاد مقاومتی بوده ، افزود : در چندسال اخیر این رویکرد به شکلی محوری بر عرصه های تولید و اشتغال متمرکز گردیده است .

⏺️ استاندار گیلان ضمن قدردانی از اقدام تامین اجتماعی برای پاسداشت کارفرمایانی که در راستای رعایت تکالیف قانونی حرکت مینمایند از فعالان تشکل ها و سخنرانان در مراسم که به طرح دغدغه های فعالان عرصه صنعت و تولید پرداختند تشکر نموده و بر برگزاری نشست های هم اندیشی با این عزیزان تاکید نمود .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار …