چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان: عایدات ناشی از خدمات دهی به گردشگران باید نصیب مردم استان شود

استاندار گیلان گفت: ضمن اهمیت حفظ کیفیت در ارائه خدمات دهی به مسافران و گردشگران، باید تلاش کنیم عایدات ناشی از خدمات دهی به گردشگران نصیب مردم استان شود .

همای گیلان، به گزارش ایسنا، دکتر مصطفی سالاری در دیدار با مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه کشور که در محل دفتر استاندار برگزار شد، بر لزوم جامعیت داشتن طرح‌های خدماتی تاکید کرد و گفت: زمانی اجرای پروژه راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه حائز اهمیت و ارزش می‌شود که حداقل شاهد راه اندازی ۳۰۰ الی ۴۰۰ شعبه از آن در سراسر استان باشیم .

وی به توافقات صورت گرفته با اداره راهداری استان اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توانیم از ظرفیت وجود مجتمع‌های خدماتی بین راهی سراسر استان، از وجود شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بهره ببریم .

نماینده عالی دولت در استان، استاندارد سازی بسته‌بندی برنج گیلان را به عنوان طرح پیشنهادی مهمی که در دستور کار قرار دارد، قلمداد و تصریح کرد: در این خصوص پیگیر اجرایی شدن طرح هستیم .

سالاری در‌ پایان به سایر محصولات تولیدی استان نظیر کیک و کلوچه اشاره کرد و گفت: دیدگاه ما منطبق بر توسعه همه جانبه استان است و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

با هدف آشنایی با فرصت‌های شغلی شرکت‌ها، دومین نمایشگاه کار دانشگاه گیلان برگزار می شود

با هدف آشنایی با فرصت‌های شغلی شرکت‌ها، دومین نمایشگاه کار دانشگاه گیلان برگزار می شود