چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان: فضای مجادله را در گیلان نمی‌پذیرم

همای گیلان: محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گیلان با آرزوی قبولی عبادت‌ها در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مشاوران جوان باید رابط بین جوانان و مسؤولان باشند و بتوانند مشکل این قشر از جامعه را ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم ساماندهی امور جوانان نیازمند سیاستگذاری و برنامه‌ریزی جامع و پیوسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است.

استاندار گیلان بر استفاده از اندیشه جوانان برای ارائه راهکارها برای آینده این قشر از جامعه تأکید کرد و افزود: جوانان در تمام جلسه‌های استانداری باید حضور داشته باشند.

نجفی با بیان اینکه جوانان باید در جلسه‌های استانداری موضوع‌ها را شنیده و گاهی نظر خود را اعلام کنند، تصریح کرد: جوانان گیلانی باسواد و الگودهنده هستند، ضمن اینکه در موضوع‌های دانش‌بنیان نظرهای جدیدی دارند.

وی خواستار فعال‌تر شدن پارک علم و فناوری گیلان در مسائل داخلی استان شد و اضافه کرد: پارک علم و فناوری گیلان در بعد خارجی فعالیت خوبی داشته است، اما در بعد داخلی استان به جایگاه واقعی خود دست نیافته و در این موضوع رضایت ندارم.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه فضای مجادله در استان را نمی‌پذیرم، یادآور شد: فضایی آرام باید در جامعه حاکم باشد.

*تحصیل ۵ هزار دانشجو در تالش

فرماندار تالش نیز در جلسه مذکور به جمعیت ۱۹۰ هزار نفری این شهرستان اشاره کرد و گفت: تالش چهار بخش و پنج شهر دارد و چهار قوم تالش، آذری، گیلک و فارسی زبان در کنار همدیگر زندگی می‌کنند.

علی فتح‌الهی به زندگی اهل تسنن و تشیع در کنار همدیگر در تالش اشاره کرد و افزود: تالش دارای سه دانشگاه با پنج هزار دانشجو است.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۷۰۰ جوان در ستاد جوانان تالش ساماندهی شدند، تصریح کرد: فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان تالش در حوزه‌های مختلف آغاز شده است.

//فارس

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …