چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان: همه‌ امکانات برای جلوگیری از سقوط تیم داماش به‌کارگرفته می‌‌شود

همای گیلان: استاندار گیلان گفت: همه‌ امکانات باید بسیج شود تا از سقوط تیم‌های فوتبال به‌ویژه داماش جلوگیری شود.

139501211724105627479434

 محمدعلی نجفی در نشست نشست با جمعی از صاحب‌نظران ورزش استان با اشاره به اهمیت تقویت روحیه‌ امید و نشاط در جامعه اظهار داشت: بیان موفقیت‌ها به معنی حل کامل مشکلات نیست بلکه می‌خواهیم روح امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.

وی ورزش را یکی از عرصه‌های مهم ایجاد روحیه‌ امید در جامعه عنوان کرد و گفت: بسیاری از جوانان و مردم ما به ورزش قهرمانی علاقه ویژه‌ای دارند و زمانی‌ که تیم ورزشی موفقیت می‌رسد قلب میلیون‌ها نفر در کشور شاد می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه موقعیت خاص ورزش موجب می‌شود تا برخی افراد بدون تخصص وارد مدیریت آن شوند تصریح کرد: نباید عده‌ای به ورزش به‌ عنوان ابزار و نردبان ترقی نگاه کنند.

وی تأکید کرد: متأسفانه اندیشه‌های سیاسی و ورود سیاسیون به ورزش ضربه وارد می‌کند در حالی‌ که این‌ کار یک موضوع تخصصی است و ورزش به مدیران ورزشی نیازمند است.

استاندار گیلان با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی صاحب‌نظران ورزش استان درباره مشکلات تیم‌های فوتبال گفت: همه‌ امکانات باید بسیج شود تا از سقوط تیم‌های فوتبال به‌ویژه تیم داماش جلوگیری شود.

وی حالت تیم فوتبال داماش را اورژانسی دانست و اظهار کرد: این تیم در کوتاه مدت نیاز به کمک‌هایی دارد که از این حالت بحرانی خارج شود همچنین استفاده از توانمندی‌های شهرداری‌ها را برای کمک به تیم‌های ورزشی مؤثر دانست.

استاندار گیلان با بیان اینکه کمیته‌ا‌ی برای بررسی مشکلات تیم‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال تشکیل شود گفت: از این کمیته می‌خواهم راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای حل مشکلات مالی تیم‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال را ارائه دهند.

 نجفی با بیان اینکه کمک‌های مالی به‌ صورت مقطعی مشکلات این تیم‌ها را حل می‌کند اما ریشه مشکلات باقی می‌ماند تصریح کرد: از تیم کارشناسی ریشه‌یابی مشکلات مالی تیم‌های ورزشی، می‌خواهم راه حل‌های بلند مدت و پایدار ارائه کند.

وی همچنین تشکیل جامعه‌ خیران ورزش و جذب اسپانسرهای مالی توانمند از بخش خصوصی را از مدیرکل ورزش و جوانان خواستار شد و افزود: صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزش با کمک استانداری هر چه سریع‌تر فعال می‌شود.//تسنیم

About سردبیر

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …