چاپ مطلب چاپ مطلب

استخدام نیروی متخصص در پلیس گیلان

همای گیلان: محمدرضا جعفری خیرخواه، در جلسه  معاونت اجتماعی پلیس گیلان  با اعلام این خبر گفت: این معاونت در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم اجتماعی و تقویت نیروی انسانی خود در مرکز و دوایر مشاوره استان، از بین علاقمندان به خدمت در این نهاد مقدس که دغدغه اجتماعی دارند، نیروی متخصص مرد جذب می‌ کند.

axe13280

به گفته وی، متقاضیان بایدارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های روانشناسی (کلیه گرایش‌ها)، مددکاری اجتماعی، مشاوره و راهنمایی و مطالعات خانواده باشند. 

 این مسئول از جمله شرایط عمومی داوطلبان را اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام ، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها ،تابعیت جمهوری اسلامی ایران ،عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران  و عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضا،عنوان کرد.

جعفری خیر خواه  نداشتن سوء پیشینه کیفری ،دارا بودن شرایط استخدام در ناجا (کارشناسی ۲۶ سال و کارشناس ارشد ۲۸ سال (بدون احتساب خدمت سربازی))  و نیز  داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم و داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر  از دیگر شرایط عمومی استخدام ذکر کرد.

وی  تأکید کرد: با توجه به محدودیت سهمیه جذب، این معاونت صرفاً نسبت به پذیرش و ثبت‌نامه آن دسته از متقاضیان که بیشترین تخصص و توانایی را در زمینه رشته علمی خود (ترجیحاً کارشناسی ارشد) داشته باشند، اقدام خواهد کرد.

معاون رئیس پلیس گیلان،مدارک اولیه مورد نیاز برای ثبت‌نام را ۶ قطعه عکس ۴*۳، روگرفت تمام صفحات شناسنامه-۲ سری، روگرفت آخرین مدرک تحصیلی با قید معدل-۲ سری، روگرفت کارت ملی-۲ سری و روگرفت مدرکی که مشخص‌کننده وضعیت نظام وظیفه باشد، بیان کرد.

جعفری‌خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان،پایان یادآور شد، متقاضیان تا روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. بدیهی است که این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود.

به گفته وی، داوطلبان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس: رشت، سبزه‌میدان، ابتدای خیابان بیستون، کوچه بقراطی۲، معاونت اجتماعی پلیس گیلان(مرکز مشاوره) مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۸۸۰۸۶ و ۲۲۳۳۹۶۹ تماس حاصل  کنند./رشت پرس

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …