قاسم رمضانپور نرگسی و کیوان (محمد علی) محمدی مورد اقبال جدی افکار عمومی و احزاب و تشکلها ی سیاسی و مدنی گیلان
همای گیلان، گروه سیاسی_آزمون مهم و تاثیر گذار وزارت کشور در انتصاب استانداران در واقع نشان دهنده ی بخش اعظم برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید می باشد. این انتصابات در استانهای مختلف هم می تواند در پیشبرد وعده‌ها و برنامه‌های دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید تاثیر فوق‌العاده مثبت داشته باشد و هم می تواند به عامل فشار و نارضایتی از دولت تدبیر و امید تبدیل شود.
به نظر می‌رسد،انتصاب استانداران در برخی استانهای کشور نتوانسته است در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید باشد و افکار عمومی را در مخالفت و انتقاد از دور شدن از سیاست ها و برنامه ها و وعده های دولت روحانی تحریک کرده است.
در همین ارتباط ضرورت دارد تا وزیر محترم کشور و سایر دست اندرکاران انتصاب استانداران فقط به پیشبرد سیاست ها، وعده‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید که در راستای منافع ملی کشور است،بیندیشند و با اهمیت دادن به مطالبه ، خواست و اقبال افکار عمومی،احزاب و تشکل های سیاسی و مدنی اعم از میانه‌رو ها، اصلاح طلبان و اعتدال گرایان و تقویت همگرایی ملی و محلی و کمک به دولت در شرایط حساس کنونی بکوشند.

استقبال افکار عمومی و احزاب و تشکل های سیاسی و مدنی از استاندار شدن قاسم رمضانپور نرگسی وکیوان محمدی در گیلان
در این ارتباط در استان گیلان پویش مردمی و احزاب سیاسی و نهادهای مدنی و فرهیختگان استان برای حمایت از انتصاب استاندار بومی و توانمند براه افتاده است و تقریباً قریب به اتفاق شهروندان و روستاوندان گیلانی از حضور نیروهای بومی و توانمند به عنوان استاندار دولت تدبیر و امید حمایت جدی می کنند و در این راستا از انتصاب قاسم رمضانپور نرگسی،معاون کنونی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در امور مجلس و همچنین معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت اصلاحات و کیوان (محمد علی) محمدی،رئیس موفق و کاربلد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و مدیر اجرایی در وزارت کشور در دولت اصلاحات پشتیبانی می نمایند./گیلان بهتر

با کانال همای خبر همراه باشید