چاپ مطلب چاپ مطلب

استقلالی‌ها برای رهایی از محرومیت با سربرگ فدراسیون با فیفا نامه‌نگاری می‌کنند

همای گیلان: استقلالی‌ها امروز با مساعدت فدراسیون فوتبال به فیفا نامه‌نگاری می‌کنند تا بلکه محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن جدید لغو شود.
  به نقل از فارس ، مسئولان باشگاه استقلال از روزی که به صورت رسانه‌ای بابت محرومیت این باشگاه از فعالیت نقل و انتقالات تحت فشار قرار گرفته‌اند سعی در برطرف کردن مشکل محرومیت استقلال کرده و با وزارت ورزش فدراسیون فوتبال و … رایزنی کرده تا بتوانند به هر شکل ممکن رأی فیفا را برگردانند.

استقلالی‌ها حتی تصمیم داشتند با معاون وزیر امور خارجه نیز رایزنی کنند اما به دلیل شائبه ایجاد دخالت دولت در ورزش از این اقدام منصرف شدند. حالا باشگاه استقلال امروز از طریق کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در تهیه و تدارک نامه فرجام‌خواهی و ارسال آن به فیفا است و قرار است فدراسیون فوتبال امروز که روز تعطیل فیفا محسوب می‌شود نامه‌ای را تنظیم و آماده برای ارسال به اتوماسیون اداری کند و فردا اول وقت این نامه به مقر رسمی فیفا ارسال شود.

مسئولان باشگاه استقلال از طریق روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال سعی دارند این نامه را ارسال کنند و مسئولان کمیته انضباطی فیفا را متقاعد کنند که به دلیل تحریم‌ها مبلغ مطالبات عادل شیحی در موعد مقرر پرداخت نشده وگرنه این مبلغ به خود بازیکن پرداخت گردیده است.

همچنین استقلالی ها به دنبال وکیل عادل شیحی هستند تا رضایت کتبی او را گرفته و نامه رضایت او را نیز ضمیمه نامه اصلی کرده و به مقر اصلی فیفا بفرستند.

با کانال تلگرام همای گیلان همراه باشید

About سردبیر

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …