چاپ مطلب چاپ مطلب

استمداد خواهی مدیرعامل شرکت آرکاپوشش کاسپین از مسوولین : آقایان مسوول به داد تولید کننده ها برسید/ قطع دائمی برق چرخه تولید را متوقف کرده است

استمداد خواهی مدیرعامل شرکت آرکاپوشش کاسپین از مسوولین : آقایان مسوول به داد تولید کننده ها برسید/ قطع دائمی برق چرخه تولید را متوقف کرده است

مدیر عامل شرکت آرکاپوشش کاسپین رشت با انتقاد از بی توجهی مسوولین نسبت به تولید کنندگان گفت: مسوولین به داد تولید کننده ها برسند و متاسفانه به جای حمایت از تولید کنندگان شاهد بی توجهی و شوآف های تبلیغاتی مسولین هستیم.

ابراهیم اخوان با ابراز گلایه از بی توجهی مقامات استانی پیرامون وضعیت نامناسب شهرک صنعتی پیام نور رشت اظهار کرد: بنده و بسیاری دیگر از تولید کنندگان با صرف هزینه هنگفت در ناحیه صنعتی پیام نور نسبت به خرید سوله با هدف ایجاد اشتغال و درآمد اقدام کردیم اما متاسفانه در حال حاضر از ابتدایی ترین امکانات محروم و یا با دغدغه ها و مشکلات فراوانی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید کنندگان در حد شعار باقی مانده است افزود: متاسفانه هیچ کدام از خدمات از جمله تلفن ، اینترنت ، تاسیسات ، روشنایی ، و غیره در این قسمت از شهر صنعتی به خوبی تعریف نشده است و قطع دائمی برق در روزهای مختلف به یک دغدغه بزرگ برای تولیدکنندگان شاغل در این شهرک تبدیل شده است.

اخوان با ابراز گلایه از قطعی برق در روزهای گرم سال در شهرک صنعتی پیام نور رشت تصریح کرد: آن زمان به واسطه گرمای زیاد دائما برق قطع می شد و حالا نیز با اندک بارش برف شاهد قطع برق در این مسیر که بخشی از چرخه تولید را به حرکت در می آورد هستیم.

وی به اشتغال ۸۰ تا کارگر زن و مرد در شرکت ارکا پوشش کاسپین اشاره کرد و گفت: بدون اطلاع نسبت به قطع برق اقدام می کنند و این مسئله در کنار خسارت بیکاری و صدمه به تاسیسات موجب توقف خط تولید نیز می شود و این در حالی است که بنده ماهیانه ۳۰۰ میلیون بابت حقوق و مزایا و مبلغ ۷۰ میلیون بابت بیمه پرداخت میکنم.

اخوان با انتقاد از وضعیت آسفالت و روشنایی این مسیر از شهر بیان کرد: اگر قرا است از تولید کننده حمایت شود باید در عمل این مهم را ببینیم اما متاسفانه در شرایط فعلی فقط شاهد بی توجهی و تحمیل ضرر و زیان به تولیدکنندگان شاغل در شهرک صنعتی پیام نور رشت هستیم.

About نسرین عشقی

Check Also

با حضور شهردار لولمان؛ آیین رونمایی از سامانه نظارت مردمی دیده بان برگزار شد

با حضور شهردار لولمان؛ آیین رونمایی از سامانه نظارت مردمی دیده بان برگزار شد شهردار …