چاپ مطلب چاپ مطلب

استمداد مردم شهرستان لنگرود از استاندار گیلان ، رنجبرمدیری دلسوزومردمی می باشداولایق فرماندارشدن است

این روزها در فضاهای مجازی، سایت ها، خبرگزاری ها و روزنامه ها از انتخاب قریب الوقوع فرماندار شهرستان لنگرود صحبت می کنند.

اختلافات استاندار و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بر سر انتخاب فرماندار جدید این شهرستان تاکنون مانع انتخاب فرماندار شده است از یک سو نماینده مردم لنگرود بر حفظ محمد رنجبرتأکید کرده است اما استانداری اعلام کرده گزینه های بومی برای فرمانداری تایید نمی شوند .

استاندارمحترم شما بخوبی می دانید که مردم در این برهه از زمان مطالباتی دارند مطالباتی از قبیل اینکه هر کسی که انتخاب می شود سلسه مراتب را طی نموده باشد،رنحبر از پست های مدیریتی میانه آغازکرده و بر اساس خوشنامی ، مدیریت،مردمی بودن وانگیزه به پست های مدیریتی بالایی رسیده است آیا این فاکتورهامهمترازاینکه فقط باید غیربومی باشد نیست ، بلکه باید رزومه و جایگاه و صد البته عملکرد افراد در پست های مختلف در نظر گرفته شود.

مردم ازشما استاندار گیلان به عنوان نماینده دولت دکتر روحانی انتظار دارند صدایشان را بشنوید آنان ملاک تعیین فرمانداررا مردمی بودن و داشتن تعهد ، کارآمدی وتوان مدیریتی می دانند.
به هر حال مسئولیت فرمانداری باید به دستان کسی سپرده شود که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان شناخت کافی داشته باشد و در عین حال به دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این خطه توجه کند.

از این رومردم‌مداری و بهره‌مندی از حداکثری فرصت‌ها برای خدمتگزاری به مردم و برای مردم(این ولی نعمتان جامعه) ضرورتی آشکار است که این خصیصه همواره مهمترین مسئولیت همه خدمتگزاران است .

در اینجا اگر گذری داشته باشیم بر عملکرد محمد رنجبر،سرپرست فرمانداری لنگرود وی با نقش مدیریتی قوی که در مدت مدیریت خود درفرمانداری داشته توانسته رابطه ای خوب در بین ادارات سطح شهرستان ایجاد نماید. حضور و فعالیت دلسوزانه، متعهدانه و مسئولانه وی در میان مردم و مردمداری بی ریای وی نمونه‌ای شایسته از تلاش صادقانه، دلسوزانه و آگاهانه یک فرماندار است که از وی مدیری خدوم، مردمی، موفق و آشنا به دردها و مشکلات مردم ساخته است و لقب فرماندار محبوب را به خود اختصاص داده است.

با این اوصاف آیا نبایدرنحبر فرماندارلنگرودشود ؟!

جمیع بازاریان،فرهنگیان،شوراها ودهیاران شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …