چاپ مطلب چاپ مطلب

اسماعیلیان فرماندار آستانه اشرفیه : اعزام ۳۰۰۰ نفر برای استقبال از رئیس جمهور

اختصاصی همای گیلان:با توجه به پیش رو بودن سفر ریاست جمهور به استان گیلان جلسه هماهنگی برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه صبح امروز با حضور اعضای شورای تامین در فرمانداری  شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

download

حسین اسماعیلیان فرماندار آستانه اشرفیه  در این نشست  به موفقیت های  دستگاه دیپلماسی در مذاکرات ۱+۵ اشاره کرد وافزود : اولین حضور ریاست جمهوری به استان گیلان بعد از مذاکرات در جمع مردم باعث توجه همه رسانه های داخلی و خارجی به این سفر و سخنرانی ایشان در جمع مردم گیلان خواهد بود.
اسماعیلیان حضور رئیس جمهور و استقبال مردم را به نوعی برپایی جشن موفقیت دیپلماسی کشور در مذاکرات دانست و اضافه کرد : حضور گسترده مردم و مسئولین گیلان در این استقبال موجب بازتاب و برجسته شدن استان گیلان در عرصه بین المللی خواهد شد.
وی از اعزام ۳۰۰۰ نفر از شهرستان آستانه اشرفیه اشاره کرد و گفت : باید با بسیج همه امکانات و استفاده ازتمام ظرفیت ها در این استقبال باشکوه شرکت داشته باشیم.
فرماندار آستانه از همه دستگاه های مربوطه خواست تا در اعزام کارکنان ومدیران وهمچنین مستقبلین از رئیس جمهور مدیریت داشته باشند.
اسماعیلیان با اشاره به اینکه آستانه اشرفیه یکی از شهرهای استقبال کننده از رئیس جمهور است اظهار داشت : سمیای شهرستان باید فضای استقبال  به خود بگیرد و در شان رئیس جمهور و هئیت همراه  باشد.
فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید بر حضور حداکثری و تامین امنیت استقبال کنندگان خواستار استفاده از تمام ظرفیت های ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری و مدیریت وضع موجود شد.
اسماعیلیان همچنین از جلسه شورای اداری با حضور یکی از وزیران یا معاونین رئیس جمهور در عصر روز حضور رئیس جمهور در گیلان در فرمانداری آستانه اشرفیه خبر داد.
رضا کحالی معاون فرماندارهم در این جلسه هدف از اعزام مستقبلین برای استقبال از رئیس جمهور را جلوگیری از تلفات جانی که بعضا ممکن است در مسیر رخ دهد و کاهش بار ترافیکی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه عضدی و همچنین نظام بخشی مردم در مراسم استقبال عنوان کرد.
کحالی همچنین با تاکید به اینکه در زمان سفر رئیس جهور حتما باید ادارات مشغول فعالیت باشند و پاسخگوی ارباب رجوع باشند اضافه کرد: مدیرانی که در مراسم استقبال رئیس جمهور شرکت میکنند حتما باید افرادی در ادارات را برای پاسخگویی و انجام کارهای ارباب رجوع در نظر بگیرند.
وی همچنین از شهرداران آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خواست ضمن پرهیز از افراط در نصب بنر و تبلیغات ، به گونه ایی عمل کنند تا تبلیغاتی که در سطح شهرستان انجام میگیرد در شان رئیس جمهور و هیئت همراه باشد.
کحالی در ادامه به مهمان نوازی مردم گیلان اشاره کرد و گفت : استقبال خوب از رئیس جمهور نشان دهنده مهمانداری و مهمان نوازی مردم گیلان خواهد بود.
لازم به ذکر است تاریخ سفر رئیس جمهور وهیئت همراه  به گیلان ۲۶ فروردین اعلام شده است.
خبرنگار : علیرضا هاتف

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …