چاپ مطلب چاپ مطلب

اطلاعات جدید از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

همای گیلان، رژه نیروهای مسلح در اهواز با حمله افراد مسلح به خون کشیده شدند.

لحظاتی پیش یک حمله تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد. این حمله تلفات جانی داشته اما تعداد قربانیان مشخص نیست. شاهدان عینی از تیراندازی به سوی جایگاه رژه در اهواز خبر می دهند.

رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح شنبه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و به مناسبت روز ارتش همزمان با سایر نقاط کشور با حضور جمعی ار مسئولان سیاسی و نظامی استان در بلوار قدس اهواز برگزار شد.

در آیین رژه حماسی نیروهای مسلح استان، استاندار خوزستان، آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و مسئولان استان حضور داشتند.

هم اکنون تعدادی آمبولانس برای انتقال مجروحین به مراکز درمانی در محل حادثه مستقر شده اند.

تروریست‌ها که دو تن بودند از پارک پشت جایگاه به رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کردند. این حمله مسلحانه از سوی عناصر تکفیری صورت گرفت.

اطلاعات جدید از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز منتشر شد

به گزارش تسنیم، صبح امروز در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، یک تیم تروریستی مراسم رژه را به رگبار بستند.

خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده که تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

خبرنگار تسنیم می‌گوید، اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …