چاپ مطلب چاپ مطلب

اظهارات عجیب نماینده انزلی در مراسم معارفه فرماندار!!

خسته بند به عنوان یکی از سخنرانان مراسم معارفه روحانی فر، فرماندار جدید انزلی ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: به خاطر این حماسه هر خدمتی برای مردم انجام دهیم کم است و امیدواریم مسئولین شرمنده ی مردم نشوند.

axe8884

وی با عنوان اینکه از ابتدای انقلاب انزلی تنها ۲ یا ۳ فرماندار داشته که خالصانه برای مردم فعالیت کرده اند و سیاست تفرقه اندازی نداشته اند،در باره فرماندار پیشین انزلی گفت:” ابتدا از انتخاب این فرماندار راضی نبودیم اما در ادامه متوجه شدیم که ایشان در خدمت مردم هستند.”

نماینده انزلی در ادامه مطالب عجیبی را نسبت به امام جمعه انزلی عنوان کرده و گفت:”امام جمعه انزلی ۱سال است که قصد دارد ماه بعد از انزلی برود و هنوز این اتفاق نیفتاده است!!”

خسته بند ادامه داد:”مشکل بیکاری در انزلی بیداد می کند اما به این دلیل که مهمان امام جمعه برای صرف ناهار هستیم بهتر است سخنرانی طول نکشد!!!!. هرچند هزینه ی ناهار را ما می پردازیم!!!”

این اظهارات عجیب خسته بند نسبت به امام جمعه محترم بندرانزلی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار انزلی در حالی مطرح شد که حجت الاسلام موسوی،امام جمعه بندرانزلی چندی پیش در خطبه های نماز جمعه این شهرستان نسبت به مشکلات پیش آمده در جریان بحران برف اخیر شهرستان مطالبی را ایراد کردند .

ایشان دلیل اصلی مشکلات پیش آمده را در ضعف مدیریت بحران و مسولیت مستقیم آن را متوجه مدیران شهرستان دانستند. انتقادات صریح و بجای امام جمعه محترم نسبت به عملکرد ضعیف مسولان شهرستان در حالی صورت گرفته بود که شنیده شده بود در بسیاری از مساجد شهرستان ، امامان جماعت و روحانیون و وعاظ نسبت به عملکرد مدیران اظهار گله و شکایت نموده اند.

حجت الاسلام موسوی همچنین چندی قبل هم در جمع خانواده شهدا و بازنشستگان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در هتل سبلان، نیروی دریایی را ناجی مردم انزلی در بحران برف اخیر دانسته بود.

به نظر می رسد اظهارات امام جمعه محترم بندرانزلی چندان به مذاق خسته بند خوش نیامده است./خزر آلاین

About

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …