چاپ مطلب چاپ مطلب

اعزام مددجویان امداد شهرستان سیاهکل به مشهد مقدس

همای گیلان:۱۴ نفر از مددجویان  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان  به قصد زیارت مولاعلی بن موسی الرضا (ع) به مقصد مشهد مقدس اعزام شدند.

mail.google.com

محمد شهبازی قائم مقام و معاون امور حمایت و توانمند سازی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیاهکل، در مراسم بدرقه ی این گروه گفت:

برای اعزام این مادران و دختران غیر محصل، مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال از خیرین بزرگوار جذب گردیده است. خدمات فرهنگی کمیته امداد، تنوع فراوانی دارد و از زیباترین و خاطره انگیز ترین فعالیت های امداد، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس است. خدمات اعزام به زیارت این عزیزان که به تایید و تحسین مقام معظم رهبری رسیده است، از زیبا ترین لحظه های امدادگری برای ما است . اعزام مشتاقان زیارت که عمری آرزومند وصال بوده اند، لحظه ی بی مثالی است که دیدن دارد و خاطرات این بزرگواران شنیدن!

کمیته امداد، تمام تلاش خود را می نماید که این زیارت، با آموزش های لازم، همراهی و برنامه ریزی سفر با حداکثر بهره ی معنوی انجام شود . همچنین ، برای ایاب و ذهاب میهمانان حضرتش، تمامی نکات ایمنی رعایت شده و برای همراهی شایسته ی آنان، مراقبت های پزشکی و بهداشتی کاملی انجام می شود.

از همشهریان خوب مان دعوت می کنیم ، با تقبل هزینه ی سفر هر آرزومند، برگ سبزی از آبرومندی نزد اهل بیت (ع) را حاصل نمایند.

شاید برخی هزینه ها که این روزها شاهد آن هستیم، نتیجه ی دلخواه را به همراه نداشته باشد، اما این هزینه کرد، هم لذتبخش و رضایت آفرین است و هم بهره ی معنوی دارد.

به کمیته ی امداد شهرتان، در همسایگی مضجع منور امام زادگان برفجان(ع) سری بزنید؛ مثل همیشه و با آغوش باز منتظرتان هستیم. از همه دعوت می کنم، این تجربه ی لذت بخش و بی همتا را از دست ندهند.

2

About سردبیر ارشد

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید شهید خدمت محسوب شوند

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید …

One comment

  1. چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی …
    این را جای پیرزنی از کار افتاده و ناتوان عرض می کنم که تا به حال چشمش به ضریح یار نیفتاده است ..
    ممنون که اخبار محرومین را منتشر می کنید این کار باعث می شود بیشتر توجه کنیم و بین این هیاهو ها فقر را از شهرمان بیرون کنیم .. یقینا کار رسانه ای تان هم برکت می گیرد… خدا قوت همای سعادت!
    واقعا جای تشکر دارد
    من تصمیم گرفتم هزینه سفر یک نفر را تقبل کنم به جای این که خودم بروم و آرزو دارم. می دانم امام رضا علیه السلام مهربان هستند و این کار را بهتر قبول می فرمایند