چاپ مطلب چاپ مطلب

اعلام حمایت ملوانی‌ها از داماش گیلان برای بقا در لیگ برتر

139208112328207351455743

پیشکسوتان، نخبگان ورزشی و مسئولان باشگاه ملوان با حضور در جمع بازیکنان داماش گیلان حمایت خود از بقای داماش گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کردند.

گروهی از پیشکسوتان باشگاه ملوان و مسئولان ورزشی بندرانزلی با حضور در تمرینات داماش گیلان، پیام حمایت همه جانبه بازیکنان و هواداران باشگاه ملوان النزلی را به بازیکنان داماش گیلان رساندند.

بنابر این گزارش، در این دیدار آقایان بهمن صالح نیا عضو هیئت مدیره و پدر معنوی باشگاه ملوان، نصرت ایراندوست سرمربی پیشین و رییس آکادمی باشگاه ملوان، اردشیر پورنعمت مدیرعامل سابق ملوان، محمود رمضانی رئیس هیئت فوتبال بندرانزلی و جمعی دیگر از پیشکسوتان ملوان حضور داشتند.

گروه یاد شده ابتدا با حضور در دفتر الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند و سپس به صورت جمعی پس از پایان تمرینات بازیکنان داماش گیلان در رختکن این تیم حضور یافتند و با بازیکنان این تیم به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار بهمن صالح نیا پشکسوت فوتبال گیلان و سرمربی سابق تیم های منتخب گیلان و ملوان بندرانزلی به نمایندگی از سایرین پس از دیده بوسی با محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش گیلان، اظهار کرد: ما به نمایندگی از مردم گیلان و بندرانزلی از شما که با وجود مشکلات مالی استقامت به خرج داده اید تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: ما حامل پیام مهر و محبت و دوستی پیشکسوتان و بازیکنان ملوان و مردم بندرانزلی برای شما هستیم و مطمئن باشید که بازیکنان ملوان در مسابقه پایانی خود در شیراز از جان و دل مایه می گذارند تا دو سهمیه لیگ برتری گیلان را حفظ نمایند.

سرمربی و مدیرعامل سابق باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: داشتن دو تیم لیگ برتری سبب افتخار تمام استان است و ملوانی ها در شیراز شرافت فوتبال گیلان و انزلی را با تمام وجود به نمایش می گذارند.

صالح نیا  با اعلام اینکه که ما روز جمعه برای حمایت از بازیکنان داماش و ملوان به شیراز می‌رویم، خاطرنشان کرد: ما همراه تیم در شیراز خواهیم بود تا قوت قلبی باشد برای بازیکنان ملوان و البته قلب ما در عضدی باقی خواهد ماند تا با کسب نتایج مورد دلخواه، ماندگاری هر دو سهمیه گیلان در لیگ برتر را جشن بگیریم.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …