چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح آبرسانی به ۵ روستای شهرستان لنگرود با حضور استاندار

اختصاصی همای گیلان:آبرسانی به ۵ روستای شهرستان لنگرود با حضور استاندار، مدیرعامل آبفار استان، نماینده مردم شهرستان لنگرود، فرماندار و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

4

فرامینی مدیر عامل آبفار گیلان گفت : ما در سال جاری ۶۵ میلیارد تومان اعتبار  داشته ایم که این میزان در سال ۹۲، مبلغ ۳۵ میلیارد تومان بوده است. در دهه فجر امسال ۳۶ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده که در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان بوده و این نشان از عزم ملی استان در رفع مشکل آب روستایی استان است.

فرامینی در ادامه در خصوص این ۵ پروژه گفت : برای انجام آبرسانی به این ۵ روستا اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که بالغ بر ۲۳۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.

دکتر نجفی استاندار گیلان ضمن تبریک ایام دهه فجر و همچنین ابراز خوشحالی از حضور در میان مردم شهرستان لنگرود گفت : دهه فجر  مقطعی است که تاریخ کشور ما عوض شده است و تمام مردم کشور بزرگ ایران در این تغییر سهیم بوده اند.

نجفی بیان داشت :  در دهه فجر امسال، در استان ۲۸۰۰ میلیارد تومان پروژه داشته ایم که این میزان نسبت به سال قبل ۴ برابر رشد داشته است و این نشان از تلاش همه مجموعه استان است.

1 2 3

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …