چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح آسفالت و کف سازی سنگی روستای توتکی(آسو)توسط بنیاد مسکن سیاهکل

اختصاصی همای گیلان:در ایام الله فجر آسفالت و کف سازی سنگی روستای توتکی (آسو) بااعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

DSCN2474 - Copy

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل دراین مراسم گفت: برای این پروژه ۲۵۰ میلیون اعتبار صرف شده است که صد میلیون آن طی تماسی که با شاملو  (قائم مقام بنیاد مسکن کشور )داشتیم اخذ شد.

ابوذر ندیمی آنگاه از مناقصه گذاشتن گاز دهستانهای توتکی،خرارود و پیرکوه در اسفند ماه جاری خبر داد و افزود: یکی از مشکلات ما با نورموسوی، مدیرعامل سابق گاز استان این بود که چرا عدالت گاز رسانی در شهرستانهای استان رعایت نشده است. اما با آمدن ظهیری مدیرعامل جدید مقرر شده است تا ۵ شهرستان استان گیلان شامل لاهیجان، سیاهکل، شفت، فومن و رودباررا که از نرم استانی عقب هستند به حد متوسط برسانیم.

آنگاه رئیس شورای اسلامی روستای توتکی (آسو) ضمن تشکر از زحمات مدیران علی الخصوص آقای ندیمی به جهت اخذ صد میلیون اعتبار گفت: آسفالت این پروژه ادامه دارد و امیدواریم با اخذ اعتبار بیشتر نسبت به دیگر قسمتهای باقی مانده اقدام شود.

عزیزالله کوچک نیا افزود: یکی از درخواست های ما از جانب نماینده این است که با توجه به وسعت زیاد این دهستان نسبت به گاز دار شدن این دهستان اهتمام ویژه داشته باشد.

وی اظهار داشت: دهستان توتکی با وجود وسعت زیاد هنوز فاقد زمین ورزشی است که امیدواریم مسئولین مرتبط این را هم در دستور کار خود قرار دهند.

آنگاه رئیس بنیاد مسکن سیاهکل گفت: در سال جاری شش پروژه با اعتباری بالغ بر ۵/۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

سعدی علی پور افزود: این پروژه ها شامل آسفالت، تعریض و شن ریزی روستای پناهبندان، تعریض و شن ریزی روستاهای قشلاق، اروشکی و بیدرون و تعریض، شن ریزی، جدول گذاری و پیاده رو سازی روستای تازآباد می باشد.

وی میزان اعتبار صرف شده جهت افتتاح، آسفالت و کف سازی سنگی روستای توتکی(آسو)را ۲۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ۱۰۰ میلیون تومان از این مقدار توسط مهندس ندیمی اخذ شده است.

DSCN2482 DSCN2462 - Copy DSCN2466 - Copy DSCN2469 - Copy  DSCN2476 DSCN2480 - Copy DSCN2480

 

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است مدیر …