چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح آیینه کاری بقعه آقا سید حسن دیوشل شهرستان لنگرود در دهه وقف با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان

اختصاصی همای گیلان: همزمان با فرارسیدن دهه وقف پروژه عمرانی آقا سید حسن  دیو شل شهرستان لنگرود با حضور ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود، معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  گیلان افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام پاکیزه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود  ضمن قدردانی از حضور مهمانان و همچنین تلاش هیئت امنای امامزاده ،در خصوص این پروژه گفت : احداث بقعه آقا سید حسن از سال ۸۸ آغاز و امروز با پیشرفت ۷۰درصدی  از جمله کاشی کاری ، آینه کاری ،کف کاری، نصب دوربین مداربسته و .. با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان از دو محل نذورات مردمی و طرح مودت افتتاح می شود.

حجت الاسلام پاکیزه خطاب به معاون بهره برداری استان گفت : با توجه به توریستی بودن منطقه ، با در نظر گرفتن فضای تفریحی مناسب برای اسکان زائرین ، این امامزاده زیبا می تواند تبدیل به قطب فرهنگی شهرستان شده و علاوه بر زوار گیلانی پذیرای زوار ملی باشد.

در این مراسم خوشخو معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت : استان گیلان بیش از ۱۰۰۰بقعه دارد که همگی یادگار خاندان نبوت بوده و به امانت در دست ما قرار دارند.

خوشخو اظهار داشت : آثار معنوی و فرهنگی بی شماری که این امامزادگان در زندگی ما دارند باعث میشود تا ما به بهترین شکل در حفظ و نگهداری از این بقاع همت نماییم.

وی بیان داشت : امامزادگان نه متعلق به یک اداره است نه متعلق به شخص خاص ؛ بلکه متعلق به همه مردم بوده و ما تنها امانتدار هستیم. امامزادگان سرمایه ملی ما هستند و در این راستا هر عملی که انجام می شود باید منافع دراز مدت آن در نظر گرفته و با نگاه درست و اصولی  مدیریت  شود.

photo_2016-12-03_13-04-12 photo_2016-12-03_13-04-14 photo_2016-12-03_13-04-20

photo_2016-12-03_13-11-06

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …