چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح اتاق درس تربیت بدنی در دبستان شهدای کرد محله شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیون ریال

اتاق درس تربیت بدنی در قالب مدرسه پویا با حضور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و فرماندار شهرستان فومن در دبستان شهدای کردمحله فومن به بهره برداری رسید.
همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی در این مراسم با بیان اینکه برای راه اندازی و تجهیز اتاق تربیت بدنی ۸۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این طرح در یک سالن به متراژ ۶۰ متر مربع تجهیز شده که در شهرستان برای دانش آموزان دوره ابتدایی پیش بینی شده است.

وی در ادامه به اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: ۳۴ زمین چمن مصنوعی و ساحلی برای ۳۴ منطقه و نواحی در نظر گرفته شده است که برای احدث و راه اندازی پروژه ها، اعتباراتی به مناطق و شهرستان ها تخصیص داده شده و با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان ها و نواحی این طرح اجرا خواهد شد.

موسی فکور” فرماندار فومن” نیز در حاشیه افتتاح کلاس درس تربیت بدنی در دبستان شهدای کردمحله، با اشاره به اینکه وجود یک سالن استاندارد از نیازهای شهرستان است، گفت: اردوگاه شهید مطهری فضای مناسبی برای ایجاد یک سالن ورزشی دارد و امیدواریم که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و نوسازی مدارس بتوانیم درصدی از هزینه را از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به احداث سالن ورزشی تخصیص دهیم.

وی همچنین هدف ایجاد اتاق درس تربیت بدنی برای دانش آموزان دوره ابتدایی را ارتقاء حرکت‌های ادراکی و حرکتی آنان با رویکرد سواد حرکتی در مدارس عنوان کرد.

شایان ذکر است تجهیز این کلاس از محل اعتبارات معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تامین شده است که نردبان سوئدی، دیواره سنگ نوردی، چوب موازنه، تخته تعادل، نردبان افقی، نردبان و طناب معلق، نردبان چابکی، دار حلقه و انواع جیم بال از جمله تجهیزات این کلاس درس تربیت بدنی است.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …