چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان سیاهکل

اختصاصی همای گیلان:اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابه بیمارستان الغدیر سیاهکل با حضور پروفسور برزیگر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، ایرج ندیمی نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل، حیدری فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم در بیمارستان سیاهکل افتتاح و به بهره برداری رسید.

3
در ابتدا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل گفت: اگر من امروز از برخی افراد تعریف و تمجید نکنم به نظرم حق کلمه را ادا نکرده ام. دکتر زمانی با بیان اینکه هر وقت به اتاق دکتر برزیگر رفته ام بااخلاق و روی خوش ایشان مواجه شدم و همیشه دست پر به شهرستان برگشته ام، اظهار داشت: دکتر برزیگر علاوه بر اینکه در علم پزشکی افتخاراستان است الگو و اسوی در اخلاق نیزمی باشند.
وی از برزیگر و معاونین ایشان، حیدری فرماندار، حجت الاسلام شکسته دل امام جمعه، ندیمی نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران آب، برق، گاز و مخابرات شهرستان تقدیر و تشکر نمود. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل اذعان داشت :برای این بیمارستان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و تجهیزات آن کمتر از بیمارستان های بزرگ نیست.
آنگاه امام جمعه شهرستان سیاهکل گفت: بسیار خوشحالم وعده ای که دکتر برزیگر ۲۰ روز پیش داده بودند عملی شد. امیدواریم شاهد افتتاح این بیمارستان در دهه فجر امسال باشیم.
حجت الاسلام شکسته دل افزود: علم پزشکی آنقدر در بین ما اهمیت دارد که قرآن می فرماید «اگر کسی یک نفر را احیا کند گویا همگان را احیا کرده است».
در ادامه فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: الحمدالله با رهنمود های داهیانه رهبر انقلاب و حرکات دلسوزانه درست چه در حوزه دیپلماسی وچه هسته ای و چه موضوع سلامت اقدامات مناسبی انجام شده است.
حیدری افزود: بیمارستان در هر شهرستان ازنقاز ارزش بسیاری برخوردار است اما در سیاهکل اهمیت ویژه تری دارد.
وی در پایان از همه دولتمردان و کسانی که در این راه زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر نمود.
آنگاه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: خدا الفی بود خفته و تمام کائنات را در رؤیا دید اما در نهایت هم آنها را به تصویر کشید تنها زمین است که آفریده کامل است و نیاز به تکامل ندارد.
پروفسور برزیگر اظهار داشت: چقدر خوشحال هستیم که امروز شاهد افتتاح اورژانس بیمارستان هستیم هرچند خیلی دیر شد؛ لذا از همه مردم عذر خواهی می کنیم به طور یقین بیمارستان ۳۲ تختخوابه هم در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
وی افزود: ما کار را برای خدا انجام می دهیم تا از آن لذت ببریم.

7 2 51 12 11 6DSCN1566 7

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …