چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح اولین خانه مسافر در دیلمان

اختصاصی همای گیلان: رئیس گردشگری شهرستان سیاهکل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: گردشگری نیاز به امنیت دارد و این امنیت را نیز مدیون خون شهدا هستیم.
باقری افزود: افتتاح این مکان شروعی است جهت ضابطه مند کردن و هدفمند ساختن گردشگری، چرا که اگر به گردشگری اهمیتی داده نشود و بدون هدف باشد نتایج مطلوبی نخواهد داشت.
وی ادامه داد: در قدم اول ضمن تلاش جهت مجوز ساخت هتل در بخش دیلمان، اماکن و … خانه مسافر را پیگیری کردیم و آمادگی رساندن تعداد نمایندگی ها را به ۳ نیز داریم و امیدواریم هرچه زودتر به هدف خود برسیم زیرا از این سو در جهت اشتغال و بحث های امنیتی اجتماعی نیز گامی برداشته می شود.
جعفر زاده معاون فرماندار سیاهکل نیز در این افتتاحیه گفت: هدف اصلی این طرح که بسیار مهم می باشد ساماندهی مسافران و گردشگران است که بحث ایمنی و امنیت را برای آن ها فراهم می کند و از این لحاظ آسایش خاطر را به مسافران هدیه می دهد که بتوانند شبی را در این منطقه اقامت کنند.
وی افزود: یکی از اهداف دولت در بخش گردشگری نیز توسعه و بهبود فضای گردشگری در کشور است و با توجه به پتانسیل بسیار خوبی که در استان گیلان وجود دارد این موضوع جزء برنامه هایی است که زمینه سازی می کند تا مهمانان از شرایط مطلوبی برخوردار باشند
جعفر زاده در پایان سخنانش اظهار داشت: امیدواریم نظارت نیز بعد از برپایی این خانه مسافر برقرار باشد و این ساماندهی به نحومطلوبی شکل گیرد.
یکتا بخشدار دیلمان در پایان افتتاحیه طی سخنانی گفت: دو کار مهمی که در دیلمان انجام شده یکی بحث کشتارگاه می باشد که سلامت غذایی را به همراه دارد و دیگری بحث گردشگر که بحث امنیت مطرح می شود.
وی افزود: گردشگری در دیلمان فقط منوط به ۶ماه سال نیست بلکه هر۱۲ماه سال گردشگر دارد. از این رو امیدواریم این پروژه در راستای رفاه حال گردشگران گام موثری برداشته باشد.

 

 

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …