چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح اولین واحد تولیدی سوهان در گیلان در شهر لنگرود با نام حاجی آسیون


همزمان با فرارسیدن سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اولین واحد تولیدی سوهان در استان گیلان با برند حاجی آسون در شهرلنگرود با حضور فرماندار شهرستان لنگرود و مسیولین افتتاح شد.

اختصاصی همای گیلان، در این مراسم اقای آسیون مدیر این واحد تولیدی ضمن خیر مقدم به مهمانان و هنچنین تبریک یوم الله دهه فجر گفت: با توجه به اینکه سالها پدر بنده در قم در پخت سوهان مهارت داشته،این شغل را از ایشان فرا گرفته و با نبود واحد تولیدی سوهان در استان گیلان تصمیم گرفتم اولین تولیدی سوهان نباتی و کره ای را در زادگاه خود شهر لنگرود افتتاح نمایم.
اسیون اظهار داشت:اعتبار اولیه برای افتتاح این واحد ۷۰ میلیون تومان اورده شخصی بوده و تا کنون از هیچگونه تسهیلات دولتی استفاده نکرده ام.
وی افزود : هم اکنون تولید روزانه ما ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلو بوده وبرای ۴ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد نموده و در سراسر شرق گیلان پخش می شود.
مدیر واحد تولیدی سوهان حاجی آسیون بیان داشت:متاسفانه این واحد تولیدی در مکانی استیجاری و به صورت کاملا سنتی به بهره برداری رسیده که با سرمایه ۳۰۰ میلیون تومان میتوان تبدیل به واحد تمام اتوماتیک نمود که در ان صورت علاوه بر افزایش تولید به ۳۵۰ کیلو در روز، اشتغالزایی هم افزایش خواهد یافت.
اسیون تصریح کرد: یقینا برای توسعه کار نیازمند حمایت مسیولین هستیم تا بتوانیم علاوه بر ایجاد اشتغالزایی بازارهای گیلان و مازندران را در دست بگیریم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …