چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح بیمارستان الغدیر سیاهکل با حضور وزیر بهداشت

اختصاصی همای گیلان:نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ضمن تشکر از وزیر بهداشت گفت:در مجلس ششم بود که به دنبال ساخت بیمارستان در سیاهکل شدیم زیرا یکی از خواسته های این مردم همین بود.

DSCN2847

ندیمی افزود:با بیان اینکه ساخت بیمارستان سیاهکل در سال ۸۶ شروع شد افزود: اما در مجلس هشتم اینجانب نماینده نبودم وزمانی هم که در مجلس نهم نماینده شدم با کثرت بدهی وکمبود اعتبارات مواجعه شدم.

وی اظهار داشت:در سال ۸۳ اینجانب توانستم اعتبار این بیمارستان را جذب نمایم هر چند به دلیل نداشتن زمین کمی آغاز ساخت آن طولانی شددر ابتداء سید وارستان ودر نهایت هم این مکان انتخاب شد.

نائب رئیس کمسیون اقتصاد با بیان این مطلب که این بیمارستان با دیدن سه وزیر به بهره برداری رسید اذعان داشت:اینجانب امام جمعه وفرماندار سابق را به تهران برده تا با وزیر بهداشت دیدار کنند که امروز هیچ کدام نیستند چقدر مملکت ما پس وپیش دارد.

ندیمی با ابراز گلایه مبنی بر نیمه تمام ماندن در مان بستر دیلمان اذعان داشت:مقرر است تا هفته آینده جلسه ای با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و بهداشت و درمان  داشته باشیم تا مشکل درمان بستر دیلمان را حل نماییم.

وی تاکید کرد : استان گیلان دارای دو میلیون ونیم نفر جمعیت نیست بلکه به خاطر توریست پذیر بودن دارای جمعیت زیادتری می باشدلذا شایسته است خدمات بیشتری به این استان داده شود.

آنگاه فرماندار شهرستان سیاهکل ضمن تشکر از حاضرین در جلسه گفت: با توجه به وضعیت مملکت وکمبود نقدینگی باید به دولت آفرین احسنت گفت زیرا تلاش نمود تا اعتبارات عمرانی لطمه نبیند

حیدری افزود:در چنین شرایط کشور عموما دولتها کمتر به کارهای عمرانی رو آورده وبیشتر به کارهای جاری می پردازند.

وی با تمجید از عملکرد دولت در زمینه نظام سلامت در کشور گفت: اجرای این طرح موجب شد تا آرامش وامید در کشور ما بالا برود ومردم بتوانند از امکانات نظام سلامت استفاده کنند.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل گفت:شبکه بهداشت ودرمان سیاهکل با ۲۳۹ نفر پرسنل در ۷ مرکز درمان و ۴۶ خانه بداشت ۴۶۴۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

زمانی اظهار داشت:طی مدت سه ماهی که اورژانس این بیمارستان افتتاح گردید ۱۹ هزار نفر مراجعه کننده داشتیم ( مراجعه ۲۱۲ نفر در روز)که این آما ر نشان دهنده نیاز مبرم مردم به بیمارستان است.

وی افزود:هرچند بخش قلب به بیمارستان الغدیر اضافه شده است اما برای فعالیت کامل این بخش نیاز به دستگاه اکو، تست ورزش و مانیتور سانترال داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل برای مراکز درمانی دیلمان وپیر کوه خواستار آمبو لانس کمک دار شد.

در پایان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: : دولت تدبیر و امید یکی از فعالیت های خود را بخش سلامت قرار داده است و روحانی نیز پیش قراول طرح نظام سلامت است. البته مشکلات برجا مانده زیادی وجود دارد که امیدواریم برطرف بشود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: کارمندان شبکه بهداشت و درمان در ایران مظلوم هستند کار در نظام پزشکی بسیار سخت است زیرا همواره بیمار نیاز به محبت دارد .

وی ادامه داد: دارو و درمان، زایمان رایگان، بومی بودن پزشکان، ارتقاع فعالیت ها در حوزه سلامت از جمله مواردی است که طی یک سال گذشته در حوزه سلامت انجام گرفته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی   با بیان اینکه ۱۰ درصد یارانه و یک درصد مالیات بر ارزش افزوده از سوی مردم پرداخت می شود  اذعان داشت:از میزان ۷ هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال تا کنون فقط چها هزار میلیار ریال پرداخت شده است.

26192
26193 26196 DSCN2802 DSCN2808 DSCN2809 DSCN2811 DSCN2813 DSCN2814 DSCN2815 DSCN2817 DSCN2822 DSCN2823 DSCN2826 DSCN2828 DSCN2829 DSCN2831 DSCN2839
DSCN2863 DSCN2865 DSCN2867 DSCN2872 DSCN2890 DSCN2901 DSCN2905 DSCN2908 DSCN2917 DSCN2928 DSCN2934 DSCN2937 DSCN2938 DSCN2944

 

About سردبیر ارشد

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …