چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح دبستان ۶ کلاسه شهید شیرودی املش با حضور استاندار

اختصاصی همای گیلان:دبستان ۶ کلاسه شهید شیرودی املش با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان املش-رودسر، امام جمعه شهرستان املش، فرمانداراملش، مدیر کل تجهیز ونوسازی مدارس استان و هیئت همراه و مسئولین شهرستان املش به بهره برداری رسید.

download (1)

در این مراسم جعفری فرماندار شهرستان املش ضمن قدردانی از حضور مهمانان گرامی در این مراسم گفت : در دوسال گذشته ۱۳ مدرسه جهت بازسازی و نوسازی در سطح شهرستان خارج شده و این امر مشکلات فراوانی را برای دانش آموزان جهت رفت و آمد ایجاد نمود که خوشبختانه با همت والای مسئولین استانی و شهرستانیدر مدت کوتاهی شاهد بازسازی ۱۱ مدرسه هستیم.

در این مراسم  مقدم مدیرکل تجهیز ونوسازی مدارس استان گیلان نیز گفت :  با توجه به پیگیری های مستمر مجموعه شهرستان جهت رسیدگی به وضعیت مدارس شهرستان املش ،از خرداد ماه ۹۳  کار نوسازی ۱۴ پروژه نیمه تمام شهرستان آغاز گردید که امروز شاهد بهره برداری از ۱۱ پروژه آن هستیم.

مقدم بیان داشت : کل اعتبار این ۱۴ پروژه ۲میلیارد تومان بوده که  اعتبار ۳ پروژه آن از سازمان حوادث و ۱۱  پروژه دیگر از مقاوم سازی مدارس تامین شده است.

وی اظهار داشت : ۲ پروژه بزرگ دیگر در شهرستان نیمه کاره است که یکی از پروژه ها که ۶۰ درصد پیشرفت داشته در دستور کار قرر گرفته که امیدواریم در هفتهدولت ۹۴ به بهره برداری برسد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان افزود : در ۶ ماهه اول سال در بحث مقاوم سازی گرمایشی عملیات ۵ پروژه به پایان رسیده، ۲ پروژه در دست اجرا و ۵ پروژه نیز بزودی  آغاز خواهد شد.

مقدم بیان داشت : امیدواریم  با همت والایی که در شهرستان املش وجود دارد در هفته دولت ۹۴ شاهد اتمام ۹۵ درصد از پروژه های نیمه تمام باشیم.

  download (2) download

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …