چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح دفترکارگزاری تأمین اجتماعی در شهرستان لاهیجان

به مناسبت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی در شهرستان لاهیجان افتتاح گردید.

SDC11124

مسئول کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی لاهیجان در مراسم این افتتاحیه گفت : این شعبه قبلاً در سیاهکل مستقر بود اما توجیه اقتصادی نداشت به همین دلیل به لاهیجان آمد .

مسعود زواره افزود : خدماتی که در این کارگزاری انجام می شود عبارتند از : چاپ صدور و تعویض دفترچه، تأمین اعتبار و نام نویسی ، برگه صدور حق بیمه  و پرداخت حق بیمه و دریافت لیست .

وی خاطر نشان کرد : حداقل ۵۰ درصد ترافیک شعبه از لحاظ هزینه و زمان تقلیل یافته و هزینه سازمان نیز ۳۰ درصد کاهش یافته است که البته این هزینه به خود سازمان برگردانده می شود .

مسئول کارگزاری بیمه تامین اجتماعی لاهیجان ادامه داد : آمار ماه گذشته این کارگزاری عبارت است از : چاپ ۳۰۲۹ دفترچه، ۴۲۴۳ مورد تأمین اعتبار دفترچه، ۱۹۰۶ نفر حق بیمه که از کارفرما گرفته ایم و ۵۰۲۴ مورد صدور برگه های حق بیمه.

زواره یاد آور شد : با ایجاد کارگزاری بخش مراجعات تکراری دفترچه و لیست که هزینه زیادی را به همراه داشت از سیاهکل به لاهیجان منتقل گردید که از فشار کاری ما کم شد و ۴۰۰۰ دفترچه مستمری بگیر و بیمه شده از سیاهکل به لاهیجان انتقال یافت.

در ادامه این مراسم نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :

انقلاب ما هزاران دستاورد داشت که یکی از آنها تامین اجتماعی است که امروزه شاهد افتتاح آن هستیم ما برای تسهیل و تسریع خدمات و کاهش هزینه ها هر روز به فکر راه اندازی موضوعی و اجرای پروژه ای می باشیم.

 ندیمی اظهار امیدواری کرد که سازمان و بیمه امسال حدود یک درصدی که مالیات بر ارزش افزوده اضافه شده ( از ۷ درصد به ۸ درصد ) را به بخش بیمه و سلامت اختصاص دهد.

وی افزود : سوال مردم این است که این مالیاتها به کجا می روند؟ویکی از بهانه ها هم برای عدم پرداخت مالیات ،طرح همین سوال است جواب اینکه یک درصد برای بخش سلامت که تبدیل به بیمارستان می شود و برای تجهیزات یا بیمه صرف می شود. در واقع مالیات بخشی از درآمد هاست که به بودجه عمومی می رود . ما نیز سعی می کنیم که پول های بدست آمده را در موارد عموم خرج نمائیم.

SDC11122

SDC11116SDC11112

SDC11118SAMSUNG DIGITAL CAMERA 

About

Check Also

جواز های تاسیس واحد های صنعتی فاقد پیشرفت ابطال می شود

جواز های تاسیس واحدهای صنعتی فاقد پیشرفت ابطال می شود مدیرکل صنعت ، معدن و …