چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح دوپروژه آبفارشهرستان املش در هفته دولت

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن هفته دولت دوپروژه آب و فاضلاب روستایی شهرستان املش با حضور فرماندارو مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

مدیر آبفار شهرستان املش در مراسم افتتاح فاز اول آبرسانی به روستای جیرگوابر املش گفت : در فاز اول این پروژه ۵۵۰۰ متر خط انتقال و ۹۵۰۰ مترخط توزیع برای آبرسانی به مردم این منطقه انجام شده است.

علیزاده مدیر آبفارشهرستان املش بیان داشت : فاز دوم این پروژه احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی است که مطالعات اولیه انجام شده، پیمانکار طرح گرفته شده و در مرحله اجرا است.

وی افزود : اعتبار فاز اول بالغ بر ۳۲۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و اعتبار فاز دوم ۱۵۹ میلیون تومان می باشد که پس از پایان کار، مشکل مردم منطقه از نظر کمی و کیفی برطرف خواهد شد.

از دیگر پروژه های آبفار املش در هفته دولت افتتاح سایت آبرسانی در روستای خرشتم بوده است. در مراسم افتتاح این سایت مدیر آبفار شهرستان املش گفت : افتتاح این سایت بخشی از طرح ۱۰۰۰ روستای استان است.

علیزاده در خصوص مشخصات این پروژه افزود : در فاز اول این طرح اقداماتی همچون احداث ایستگاه پمپ، خرید امتیاز برق و نصب ترانس برق، محوطه سازی و محصور سازی محوطه به طول ۳۵۰۰ متر ، حفر یک حلقه چاه به عمق  ۹۰متر و همچنین خط انتقال ۹۰۰متر انجام شده است.

وی بیان داشت : افتتاح فاز اول این پروژه جهت تقویت آب روستای خرشتم بوده است که هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان دربر داشته است.

فرماندار شهرستان املش نیز در این مراسم گفت : با توجه به کمبود اعتبارات ، این حجم کار بسیار بزرگ و جای قدردانی دارد اما این مشکلات  نباید برای ما دولت مردان قانع کننده  باشد.

جعفری فرماندار املش بیان داشت : مردم ما باید در آرامش و رفاه زندگی کنند و این وظیفه ماست که در جهت برقراری این آرامش قدم برداریم. امیدواریم در آینده نزدیک با اتمام پروژه ها بتوانیم مشکلات مردم را در زمینه کمبود آب سالم و کافی به صورت ریشه ای برطرف سازیم.

خبرنگار : فاطمه مشفق

1122445533

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …