چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح دو پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود همزمان با سومین روز هفته وقف  

اختصاصی همای گیلان:در سومین روز هفته وقف بازسازی امامزادگان آقا سیدخلیل راه پشته و آقاسید احمد طالش محله  انجام و با حضور مردم افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام و السلمین بازدار رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود در خصوص افتتاح امامزاده آقا سید خلیل راه پشته  ضمن قدردانی از زحمات آقای خالقی مسئول هیئت امنا امامزاده و تمام خیرین گفت : بازسازی این امامزاده از سال ۸۷ آغاز و تا به امروز ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

بازدار افزود : برای فاز دوم امامزاده خلیل راه پشته  نصب ضریح،دروازه قرآنی، آینه‌کاری، سنگ‌نما، سفیدکاری و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است که با همت والای اعضای هئیت امنا و خیرین امیدواریم بزودی شاهد پایان کار باشیم.

وی در خصوص  افتتاح آستان مقدس سید احمد طالش محله نیز گفت : زمان آغاز کار عمرانی این آستان مقدس از خرداد ۹۳ آغاز شد که در  فاز نخست  آن ۶۵ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود در پایان گفت : تمام هزینه هایی که تا به امروز برای ساخت این دو امامزاده در نظر گرفته شده تماما از نزورات خیرین و مردم بوده و از هیچگونه اعتبار دولتی استفاده نشده است.

download (6) download (3) download (4) download (5)

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …