- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

افتتاح دو پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود همزمان با سومین روز هفته وقف  

اختصاصی همای گیلان:در سومین روز هفته وقف بازسازی امامزادگان آقا سیدخلیل راه پشته و آقاسید احمد طالش محله  انجام و با حضور مردم افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام و السلمین بازدار رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود در خصوص افتتاح امامزاده آقا سید خلیل راه پشته  ضمن قدردانی از زحمات آقای خالقی مسئول هیئت امنا امامزاده و تمام خیرین گفت : بازسازی این امامزاده از سال ۸۷ آغاز و تا به امروز ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

بازدار افزود : برای فاز دوم امامزاده خلیل راه پشته  نصب ضریح،دروازه قرآنی، آینه‌کاری، سنگ‌نما، سفیدکاری و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است که با همت والای اعضای هئیت امنا و خیرین امیدواریم بزودی شاهد پایان کار باشیم.

وی در خصوص  افتتاح آستان مقدس سید احمد طالش محله نیز گفت : زمان آغاز کار عمرانی این آستان مقدس از خرداد ۹۳ آغاز شد که در  فاز نخست  آن ۶۵ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود در پایان گفت : تمام هزینه هایی که تا به امروز برای ساخت این دو امامزاده در نظر گرفته شده تماما از نزورات خیرین و مردم بوده و از هیچگونه اعتبار دولتی استفاده نشده است.

download (6) [1] download (3) [2] download (4) [3] download (5) [4]