چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح زمین ورزشی مالفجان سیاهکل در هفته دولت

اختصاصی همای گیلان:رئیس ورزش جوانان شهرستان سیاهکل در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: طول دیوار این زمین ورزشی ۵۳۰ متر است که برای آن ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

DSCN0732---Copy
صالح جلالی افزود: دیگر افتتاحیه این اداره در این هفته افتتاج زمین ورزشی چالشم بود که برای آن هم ۷۰ میلیون تومان هزینه نموده ایم.
آنگاه نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت: اینجانب برای ورزش روستایی تعریف خاصی قائلم و برای ۴ مسئله که یکی ورزشی است سهم خاصی در مجلس در نظر گرفته ایم .
ابوذر ندیمی اضافه کرد: یکی از اهداف ما در مجلس این است که با احداث اماکن ورزشی در روستاها مهاجرت را به روستاها بازگردانیم.
وی با اعلام این مطلب که در مدیریت گذشته ورزش و جوانان استان ، پولها در مسیر درستی خرج نمی شود(خرید کتاب) اظهار داشت: اما با آمدن راهنما مدیر کل ورزش جوانان این مشکلات حل شده است.
DSCN0739---CopyDSCN0740DSCN0736---CopyDSCN0747

About

Check Also

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۲ عنوان نمود: افزایش سودآوری عملیاتی ۴۷ درصدی نسبت به سال قبل و اخذ تندیس های زرین کیفیت و صنعت سبز کشوری، نشان از راهی پر امید جهت خدمت گذاری مضاعف به مردم شریف استان گیلان و استحکام بیش از پیش سازه های شمال کشور می‌باشد

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در …