چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح زمین فوتبال روستای سفیدداربن املش با اعتبار ۷۰ میلیون تومان در هفته دولت

اختصاص همای گیلان :افتتاح زمین فوتبال روستای سفیدداربن املش با اعتبار ۷۰ میلیون تومان در هفته دولت

همزمان با فرارسیدن هفته دولت زمین ورزشی روستای سفید داربن شهرستان املش با حضور فرماندار شهرستان املش به بهره برداری رسید.

در این مراسم تابار رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان املش ضمن تبریک هفته دولت بر تمام دولتمردان گفت : زمین فوتبال روستای سفیدداربن با اعتبار ۷۰ میلیون تومان از اعتبارات طرح توسعه ورزشی روستاها در سال ۹۲ تامین شد که با همکاری مسئولین امروز به بهره برداری  خواهد رسید.

تابار در خصوص اقدامات اجرایی این پروژه بیان داشت : علاوه بر حصار کشی محوطه زمین به طول ۳۴۰ متر ، ساخت ساختمانی در محوطه زمین مجهز با دو رختکن،سرویس بهداشتی ویژه تماشاگران و بازیکنان نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد : این زمین فوتبال هدیه دولت کریمه به همه اهالی روستای سفیدداربن و روستاهای اطراف است که امیدواریم بر این عزیزان مبارک باشد.

در این مراسم فرماندار شهرستان املش نیز ضمن تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان جهت پیگیری های مستمرشان گفت : مردم روستای سفیدداربن انسانهای شریف و بزرگواری هستند ، مشکلات را تحمل کردند تا این زمین ورزشی با همکاری همه به بهره برداری برسد.

جعفری فرماندار املش اظهار داشت : امیدوارم از این فضای ورزشی استفاده بهینه شود و جوانان ما اوقات فراغت خود را در مکانهای ورزشی سپری نمایند و ما در آینده نزدیک ،شاهد قهرمانان ورزشی از این  روستاها باشیم.

 

خبرنگار: فاطمه مشفق

11 22 33 44

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …