چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ساختمان دهیاری اسلام ده بالا در لاهیجان در دهه فجر

SAM_9370

ساختمان دهیاری اسلام ده بالا بخش مرکزی لاهیجان با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش همای گیلان در این مراسم که علیزاده فرماندار ،اخلاقی بخشدار مرکزی ، مسئولین ادارات و نهادها ، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای اسلام ده بالاحضور داشتند ، رئیس شورای اسلامی روستای اسلام ده بالا(که رئیس شورای بخش مرکزی نیز می باشد ) ضمن تبریک ایام ا … فجر و قدردانی از حضور مسئولین گفت :

این ساختمان در زمینی به متراژحدود ۲۰۰۰ متر مربع از سوی وراث مرحوم حاج رجب کریمی ( پدر بزرگ ،شهید کریمی ) به هیأت امنای مسجد  جامع محل اهداء شده بود که هیأت امنا از این میان ۱۵۰ متر مربع به دهیاری و ۳۰۰ متر مربع به پایگاه بسیج اختصاص داد.

مسعود بخشعلی پور خاطر نشان کرد : این ساختمان دارای ۷۵ متر مربع زیر بنا می باشد که جهت ساخت آن ۳۲ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود :مقداری از این هزینه از سوی مدیر کل امور روستایی ودهیاری ها و نیز حساب دهیاری محل تامین شده و مبلغ ۱۲ میلیون تومان نیز بدهکار باقی مانده است. ضمن این که هنوز کنتور آب و برق هم برای دهیاری خریداری نشده است.

رئیس شورای بخش مرکزی لاهیجان در ادامه شن ریزی سه جاده اسلام ده پایین به کتشصت آبادان ، کوشکجان به اسلام ده بالاو خُلشای بالا و نیز اسلام ده به شیوا -گوکه -سیاهکل را از مسئولین خواستار شد.

بخشعلی پور آنگاه به زیر سازی سه جاده اسلام ده بالا به کتشصت آبادان ، کوشکجان به پاشاکی و شیوا به پاشاکی اشاره نمود و افزود :

زیر سازی این جاده از سال ۹۰ آماده شده ولی تا کنون هیچ اقدامی جهت آسفالت  صورت نگرفته است.

بخشعلی پور در پایان از زحمات ندیمی نماینده محترم ،لیلا بی غم دهیار دوره قبل وناصر حاجعلی پور عضو دوره های دوم وسوم شورای اسلامی  این روستا  تقدیروتشکر نمود.

شایان ذکر است مسعود بخشعلی پور،عیسی تفکری،مهرداد متقی ،بعنوان اعضای شوراوسامان کریمی در سمت دهیار از  خدمتگزاران مردم روستای اسلام ده بالا می باشند.

در ادامه این افتتاحیه ، بخشدار مرکزی لاهیجان نیز ضمن تبریک این ایام و تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورا و دهیار اسلام ده بالا ، با تایید موارد مطروحه از سوی رئیس شورای این روستا اظهار داشت :این ساختمان ، پانزدهمین ساختمان دهیاری است که به بهره برداری می رسد.

اخلاقی یاد آور شد : بخش مرکزی لاهیجان دارای ۷۵ دهیاری می باشد که تنها ۲۵ درصد آنها دارای ساختمان دهیاری می باشند که از این حیث حائز مقام دوم شهرستانی در استان می باشیم. وی افزود : متاسفانه بدلیل کمبود اعتبارات طی دو سال گذشته نتوانسته ایم به آنچه که از لحاظ عمرانی مد نظر ما بوده است ، دست یابیم اما با همه این اوصاف ، پروژه هایی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در این ایام در شهرستان لاهیجان به بهره برداری می رسد که ۵ میلیارد آن تنها به بخش مرکزی تعلق دارد.

بخشدار مرکزی لاهیجان خاطر نشان کرد : آسفالت راه مواصلاتی آستانه به لاهیجان در زمان تصدی بخشداری آستانه توسط اینجانب حل گردیده بود امیدوارم آسفالت این سه راه مواصلاتی دیگر هم که طول آن ها ۲۵ کیلومتر می باشد هم با توجه به ۲۰۰ میلیارد بودجه ای که مجلس محترم به راه روستایی اختصاص داده شده است نیز انجام شود.

فرماندار لاهیجان نیز در پایان ضمن تشکر از همیشه در صحنه بودن مردم لاهیجان گفت : کار خوب همیشه ماندنی و عبرت آموز است بنابراین از همه کسانی که در انجام این پروژه زحمت کشیده اند بخصوص آقای بخشعلی پور که انسانی فرهیخته بوده و دائم به دنبال عمران و آبادانی هستند و نیز اهدا کنندگان زمین تشکر می کنیم.

علیزاده : در پایان از زحمات ندیمی نماینده محترم در خصوص اخذ اعتبار یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان جهت خرید دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر نمود.

SAM_9376

SAM_9378SAM_9356

 untitled

untitled

About

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …