چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ساختمان محیط بانی دوستلات سیاهکل در هفته دولت

اختصاصی همای گیلان:ساختمان محیط بانی دوستلات سیاهکل با هزینه ای بالغ بر ۲۶۰ میلیون ریال در هفته دولتافتتاح و به بهره برداری رسید.

DSCN0728
رئیس محیط زیست شهرستان سیاهکل در افتتاح این مراسم گفت: کلنگ این ساختمان سال ۸۹ بر زمین زده شد و در سال ۹۲ افتتاح و به بهره برداری رسید که برای آن ۲۶۰ میلیون ریال هزینه نموده ایم .
میرزایی افزود: این ساختمان برای اسکان ۵ نفر از مأمورین محیط زیست به جهت حفاظت از ایستگاه قرقاول و مناطق شکارگاه احداث شده است وی افزود: اصل قانون اساسی حفاظت از محیط زیست را بر عهده عموم می داندلذاما باید در حفظ ونگهداری محیط زیست کوشا باشیم.
در ادامه نماینده مردم از شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل افزود: من به محیط زیست اعتقاد داریم و معتقدم که باید حفظ و نگهداری شود ما نباید همه چیز را سودپرستانه نگاه کنیم اگر موجودی ازطبیعت حذف شود به نفع بشر یت نیست مثلاً حذف زالو که موجب خروج عفونت از بدن آدمی بود امروز ه نگرانی در جامعه طب سنتی به وجود می آورد و یا همین قورباغه موجب از بین رفتن حشرات موزی می شود اما وقتی برای از بین بردن همین حشرات سم پاشی می کنیم همه موجودات را از بین می بریم.
ندیمی افزود: در عین حال که محیط زیست باید به کار خود بپردازد اما باید توجه داشته باشد در کارهای عمومی همچون برداشت شن برای مساجد نباید سختگیری کند.
وی خاطر نشان کرد: در بحث کارخانه سیمان هم بنده معتقدم که باید رعایت زیست محیطی بشود اما اعتقاد ندارم که کارخانه سیمان تعطیل گردد در عین حال ما نباید به بهانه محیط زیست زندگی را تباه کنیم.
DSCN0724

About

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …